ראשי / ענף האירועים / חוויה קולינארית של מסעדת גורמה ומטבח מקומי עכשיו בחוות רונית

חוויה קולינארית של מסעדת גורמה ומטבח מקומי עכשיו בחוות רונית

בשורה חדשה מחוות רונית החוגגת 3 עשורים של מסורת וחדשנות.

חוות רונית יוצאת בימים אלו עם בשורה קולינארית שתחסוך ללקוחותיה עשרות אחוזים בעלויות האירוע עם הקמת "מטבח מקומי" בניהולו של השף רון בן דורי. תפריט טרי ויוקרתי, הנשען על שימוש במגוון טכנולוגיות בישול מהמתקדמות בעולם לצד טעמים יוצאי דופן: החל ממעשנה ובישול בוואקום ועד לירקות בגידול הידרופוני. תוסיפו לזה 70 דונמים של גן ונוף עוצמתיים ותקבלו את האירוע הבלתי נשכח של השנה.

מהפכה קולינארית מתרחשת בימים אלו בחוות רונית, הנחשבת למותג היוקרה של גני האירועים בישראל. מעתה יוכלו אורחי החווה ליהנות לא רק מ-70 דונמים של צמחיה עבותה ועשירה, אלא גם ממטבח מקומי מוביל וייחודי המכתיב את אופיו וטעמו של האירוע.
מטבח מקומי המתבסס על ידע שנצבר לאורך 25 שנים של יצירה בתחום האירועים, הנאמן לרעיון שהוא חלק בלתי נפרד מאיסוף חוויות חיים מיוחדות וכמה שיותר מושלמות, עבור לקוחותיו. גם לאחר כ-30 שנה בחוות רונית מתרגשים מההזדמנות להשתנות ולטובה. מטבח מקומי הוקם בניהולו של השף רון בן דורי, אשר רכש את השכלתו בצרפת ומגיע לחווה לאחר התמחות של שני עשורים בעולמות הקייטרינג. בן דורי מציע לאורחים ליהנות ממפגן קולינארי נדיר, העושה שימוש בטכנולוגיות קצה ומשתמש בכל יתרונות המקום: עומק כלכלי שיאפשר לנו עד הקיץ-סתיו הבאים לבנות מערכת של גידול הידרופוני של ירקות, תשתית של מטבח שף המבשל לעיני הלקוח תפריט גורמה שנתפר כמו חליפה מחוייטת לפי ההעדפות המדויקות של השף ושל הלקוח.

"ב-6-7 השנים האחרונות קרה תהליך סופר אגרסיבי בקולינריה הישראלית, ההשכלה הקולינארית הגיעה לכל בית והסועד של היום בוחר בחירות הרבה יותר מושכלות ויודע היטב מה הוא רוצה. בעבר היינו מעין "במה" לכל שף שהלקוחות היו דורשים וכיום השף של חוות רונית הוא המארח המרכזי ומכתיב את הלך האירוע.
בזמן האחרון קמים המון מקומות חדשים עם שף כוכב שבונה תפריט עם עלויות פוד קוסט נמוכות ומוכר את המנה פי 2. בחרנו להקים בחוות רונית, בתהליך ארוך, את המטבח המקומי במטרה להעמיד כבר מהיום הראשון מטבח שלוחץ על כל הכפתורים, שיהפוך למטבח הטוב בארץ תוך שנה מהיום. למטבח מקומי יש תפקיד נוסף, במרוצת השנים, מבלי שהרגשנו בזה דבקה בנו תדמית אליטיסטית, נוצר פער בין איך שהציבור תפש אותנו לגבי אפשרויות כספיות מסיבות שונות, לבין המציאות. יש הרבה אנשים שלא פונים אלינו בגלל החשש שלא יוכלו לעמוד בתקציב. בזמן שהדבר אינו כך. בחורף, בעונות מעבר, בין המיצרים- אנחנו לא יותר יקרים מהרבה אחרים בשוק ואנחנו נותנים תמורה אדירה. מטבח מקומי מגיע בין השאר כדי להנגיש ולפשט ללקוח את החלטותיו וגם לחסוך לו כסף". מסביר אהוד בן סירה הבעלים של חוות רונית.

טעמים וסגנונות בישול מכל רחבי העולם– כדי שכל מנה תהיה מדוייקת ומושלמת, בנו בחוות רונית מטבח שף מושלם, המשלב טכניקות בישול וטעמים יוצאי דופן מכל רחבי העולם ומציע הקמה של מערכת הידרופונית לגידול ירקות, מעשנה, פלנצ'ה, תנור בבקרת לחות מתקדמת (השומר על טריות המנה), טאבון, חווה לגידול צאן מקומית, מכונות להכנת סורבה וגלידת יוגורט המיוצרים במקום, מבחר מאפים, תבשילים, בשרים מעושנים ודגים טריים, שיוצאים היישר מהתנור ומהטאבון, מגוון עצום של סלטים המבוססים על חומרי גלם טריים. ואם זה לא מספיק, מציעים לכם בחוות רונית גם ליהנות מעיצוב חדש של המזנונים, כלים חדשים תואמים וחידוש של כל תשתיות המטבח המעניקה לשפים הזדמנות לבשל במטבח החלומות.

מסעדת הגורמה של חוות רונית: במטבח המקומי אוהבים להפגיש אנשים יחד סביב שולחנות לסעודת שף בה מוגשות מנות אקסקלוסיביות שנעשות כולן במקום, בדגש על חומרי גלם איכותיים וטריים. המנות מורכבות מהאסיף העונתי שבטבע ומוגשות על גבי צלחות גדולות שמוכנסות בשלמותן לתוך התנור ומוגשות חם ישירות לשולחן הלקוח כאילו שהיה אחד הסועדים במסעדת גורמה הנהנה מארוחה עם יין בשווי של 400 ₪ לאדם.

כך תוכלו להתרשם בקבלת הפנים ממגוון מעדנים שיוצאים הישר מטאבון עצים איטלקי, כמו סוכריות דלעת, סלקים צלויים מזוגגים בבלסמי, קישואים טריים, קונפי של כרישה עונתית ועוד. מנות שמסתובבות בין קהל האורחים, עוף מקסיקני שהוא פילה עוף עם שבב קריספי טורטייה מקמח תירס קרם אבוקדו ונגיעות קולי פלפלים, צנצנת פולנטה בניחוח פרמז'ן מולקולרי בשילוב פטריות מוקפצות ושמן כמהין וכן קרפצ'יו סינטה מוגש על ברוסקטה טרייה.

למנות הארוחה מציעים לכם פרגית שנחה על לחוח- נתחי פרגיות ים תיכוניות, בצל ועגבניות שנצלו בתנור בליווי אורז ביריאני, עוף שלם ללא עצם מהמעשנה במשרה של אריסה מעושנת ולימונים כבושים, נתחי אנטריקוט מיושנים הנפרסים לעיני הלקוח, שורט ריבס בבישול ארוך וחרדל דיז'ון מצומצם ובצלי שאלוט, פילה בורי עם קרם אפונה וקרם גזר בליווי קדירת ירקות עונתיים, קדירת טלה גלילי, ספריבס טלה בתיבול גרידת לימון, שאטה ואורגנו טרי מוגש עם בורגול חמוציות ונענע. ולקינוח תוכלו להתענג על מבחר פאטיסרי, כמו רושה, מרקיז, טראפלס, קרמבו, מיני מרציפן, מיני אקלייר, פרופיטרול, קונוס שוקולד ועוד קינוחים נפלאים כמו שטרודל וינאי, קופסת מקרונים, סופלה שוקולד חם עם גלידה וניל, פרלינים ועוד.

חוויה קולינארית עשירה בחסות המטבח המקומי של חוות רונית, ההנאה מובטחת.