ראשי / חתונה / סקסי זו לא מילה בוטה

סקסי זו לא מילה בוטה

מתחם אודאון בעמק חפר, גן האירועים המייצר בתקופה האחרונה אינספור אירועים, מככב בכותרות עם אירועי ענק המלווים בהופעות סלבס מהמובילים בישראל, מטבח פתוח מטורף וים של אנרגיה.

המתחם האנרגטי " אודאון" מייצר בשנה האחרונה לא מעט באזז אודות החתונות המיוחדות וההופעות המרגשות של הסלבס פעם אחר פעם.

בחירת הזוגות 2017

לראשונה בישראל, זוכה גן האירועים אודאון בבחירת הזוגות מטעם פורטל ההמלצות "mit4mit", הפורטל הכתיר את גן האירועים אודאון כבחירת הזוגות. הבחירה נמדדה הן במאות ההמלצות שקיבלו ציון 10 והן ברמת החיפושים אחר המותג. עם הצלחה שכזו קצת קשה להתווכח, כפי שמציינים זאת באודאון.

מצעד הסלב | הפקות

בשנת 2017 פקדו את המקום באירועים השונים סטטיק ובן אל, עומר אדם, שוטי הנבואה ועוד רבים וטובים אחרים, כל זאת באירועי חתונה המופקים ברמה הגבוהה ביותר באודאון. רק לאחרונה השלימה מפיקת העל, אירית רחמים אירוע בר מצווה מושקע וייחודי והדגישה כי המקום מעניק פתרונות נפלאים למפיקים ובעלי מקצוע בענף האירועים.
לדברי הבעלים, שמעון לוי, "נשמרת תמיד הנוסחה המנצחת: תמורה מלאה בעבור מוצר מושלם, גמישות בתקציבי הלקוח ומבט בגובה העיניים. גם ההפקות השונות המתבצעות כאן והופעתם של סלבס רבים אינה דורשת "מס גבוה", המחירים שלנו שפויים ועומדים במחירים של המותגים בענף האירועים. אנו מייצרים עבור כולם, כולל האורחים, חוויה משלימה של אירוח ופילוסופיה שלמה של מקצועיות."

אדריכלות נועזת

לא כשאר גני האירועים, המבנה של אודאון עוצב בהשראתה של העיר רומי העתיקה בה כיכב האודאון כהיכל קונצרטים, מופעים והצגות.
העיצוב הנועז של האדריכלית אושרת אחרק, מעניק זווית חדשה ומעניינת לשם "גן אירועים". זהו מבנה רחב ידיים אשר חלקו החיצוני מעוטר עמודים רומאיים ושדרת קבלת פנים מדהימה וחלקו הפנימי, חלל מרשים עטוף חלונות ענק המעוצב בשיא המודרניות לצד היסטוריה עתיקה. האלמנטים הבולטים בחלל הפנימי, הם תקרה גבוהה וריהוט מיוחד המעניקים אווירה גרנדיוזית ובו זמנית מחבקת.

עמק חפר

בחמש השנים האחרונות אנו עדים לפריחת גני אירועים באזור עמק חפר, מבחינת גן האירועים אודאון התחרות אינה קיימת, כך מספר לנו צוות המקום.
"אנו מייצרים בידול משמעותי הנשען על פילוסופיית אירוח מזה שנים רבות, שיטת האירוח שלנו מעניקה לכל אורח חוויה עצומה משלב הכניסה ועד שלב היציאה, כל פרט נבדק בקפידה ובאחריות, זו הסיבה שאנו מובילים בגאון את תחום החתונות בעמק חפר ובשרון בכלל. כבר בתחילת שנת 2018 אנו מעמיקים את הקשר עם הלקוחות ומייצרים חוויות אירוח חדשות ומשמעותיות".