ראשי / ענף האירועים / איציק גוטצייט – DJ רומנטי שמתרגש מחדש בכל חתונה גם לאחר 18 שנים במקצוע

איציק גוטצייט – DJ רומנטי שמתרגש מחדש בכל חתונה גם לאחר 18 שנים במקצוע

איציק גוטצייט, אחד מה-DJ הבולטים והוותיקים של חברת ורטיגו, מתקלט מגיל 12 ושימש כמה שנים טובות כ – DJ מוביל במועדון האומן 17 בירושלים. הוא עובד מהנשמה וטוען כי "כל חתונה היא שונה מחברתה ונשמעת אחרת, מה שעבד אתמול לא בהכרח יעבוד מחר." הגיוון הרב של האירועים מאפשר לכל חתונה להישמע אחרת. הגיוון שגוטצייט יוצר עוזר לו לא להשתעמם מהמקצוע ולתת את כל כולו לבני הזוג

גוטצייט החל את דרכו המוזיקלית כבר בגיל 12. הוא הפיק מסיבה לאחת מחברותיו בבית הספר ומספר כי האתגר היה גדול. ציוד מקצועי לא היה, משום שהוא היה יקר ובלתי ניתן להשגה, לכן הוא וחבריו "אלתרו" ציוד. "כל אחד הביא מביתו מערכת ביתית, רמקולים, פטיפונים וקסטות שאפשרו לנו בצורה יצירתית לייצר מוזיקה. אחד היה מכוון את המוזיקה המושמעת בקסטה ואחר היה מנגן כדי לעשות את המיקסים בין השירים ללא הפסקה. וכך התחלנו לנגן". הם בנו קופסאות תאורה ושיחקו מעט עם החשמל והפלואורסנטים ובין לבין רכשו ציוד שישמש אותם באירוע.

בדיוק בנקודה זו, הבין גוטצייט כי מוזיקה היא הייעוד שלו, היא בחרה בו והוא בה. פירוש שם משפחתו בגרמנית גוטצייט הוא – "זמן טוב", ממש הזמן שבו הוא חש את בחירתו הטובה למקצוע. גוטצייט גדל במשפחה מוזיקלית וכבר בגיל צעיר למד לנגן על כלי נגינה ומשם המשיך לעבר מימוש תשוקתו. בגיל 15 רכש מכספי בר המצווה ציוד DJ מקצועי שיאפשר לו ליצור מוזיקה ורמיקסים, וכבר מגיל צעיר הכין סטים בזמן שכל חבריו למדו למבחנים. את תואר "מארגן המסיבות" בבית הספר קטף ביושר הודות לעבודה קשה.

"אמרו לי ללכת להיות טייס או עורך דין"

DJ נחשב בזמנו למקצוע מוזר. אף אחד לא רצה ללמד את התחום, בניגוד להיום כשניתן ללמוד לבד בעזרת יוטיוב או במכללות שונות, לכן החליט ללמוד בעצמו את התחום. "אמרו לי ללכת להיות טייס או עורך דין, כיוון שמוזיקה לא תביא לי כסף", מספר גוטצייט, "לכן למדתי לתקלט באופן עצמאי והתגברתי על הקשיים, הרכבתי ציוד לבד ללא כל הפינוקים שיש כיום."

גוטצייט מככב בחתונות כבר 18 שנים ומתרגש בכל פעם מחדש בחתונות, פשוט רומנטיקן מטבעו. הוא גדל על מוזיקה משנות ה- 80-90, כיכב במסיבות האפטר פארטי הראשונות שהגיעו לארץ והוא חובב מוזיקה אלקטרונית. "המשיכה הטבעית שלי היא למוזיקה אלקטרונית שמתפתחת פלאים, החל מאמיר דדון ועד מוזיקה תימנית שמשלבים בה אלמנטים אלקטרוניים. הכל אלקטרוני וזה החיבור שלי, אולם אני אוהב מוזיקה אלקטרונית שמחברת רגש. אני מרגיש שזוגות מחפשים את הנשמה ואת זה אני מביא להם באירוע."

לקחת פסק זמן של שבוע מהחתונה וללכת עם הלב

איציק נעזר בניסיונו הרב בתחום האירועים כדי להעניק טיפים נחוצים במיוחד לבני הזוג, שיאפשרו להם ליהנות מההווי של האירוע ולא להגיע אליו לחוצים. "קחו פסק זמן של שבוע מהחתונה שבו לא תדברו על שום דבר שקשור לאירוע, כדי להפוך את האירוע לשבוע של חגיגה ולא של יום אחד. במקביל, בתהליך תכנון החתונה לכו עם הלב והבטן זה הכי נכון."