ראשי / ענף האירועים / אווירה אירופאית בלב השרון – מתחם האירועים 'אודאון'

אווירה אירופאית בלב השרון – מתחם האירועים 'אודאון'

אם אתם מתכננים חתונה או אירוע אחר בזמן הקרוב, בואו לראות את המהפכה העיצובית שעובר בימים אלה 'אודאון', מתחם האירועים המפורסם בלב השרון. גן ירוק רחב ידיים עם פינות ישיבה אינטימיות, אולם נשפים עם מרפסת מעליו, מטבח מרהיב שקוף – כל אלה וצוות המקום המקצועי והנהדר מחכים רק לכם.

מתחם האירועים 'אודאון' מוכר לכל תושבי אזור לב השרון, עמק חפר והסביבה. מאז שהוקם לפני קצת יותר משלוש שנים, הוא לא מפסיק להפתיע את האורחים שלו בשאיפה תמידית לחדשנות והתפתחות. 'אודאון' משתרע על פני כ-3,500 מ"ר כולל מתחם קבלת פנים ירוק ונרחב, שטח מופרד לטקס החופה ואולם עטוף זכוכית אשר מאפשר לסועדים ולחוגגים להרגיש כאילו הם נמצאים באמצע אחו ירוק שופע. במפלס העליון ישנה מרפסת הסוויטה המשקיפה אל מרכז קבלת הפנים.
שוקי בגים, אדריכל המקום, מספר על השדרוג האחרון שנעשה למקום, "למשטח הגן נוספו משטחי דשא, צמחייה וגדר חיה, פוזרו פינות ישיבה ועמודי תאורה שיצרו אווירה אירופאית.
בתוך האולם, שנראה כמו אולם נשפים קלאסי", הוא מוסיף, "פעלנו בשני תחומים – להכניס תכנים שישפיעו על הנושא הקולינרי: בנינו מטבח רחב ידיים מרשים, בו יוכלו השפים להראות את המקצועיות שלהם מול האורחים בהכנת מנות מיוחדות. בעיני זה מופע נדיר מאד שמגיע יותר מעולמות של מסעדות יוקרה. בנוסף, נוספו במקום אלמנטים כמו קורות עץ, ברי מזיגה חדשים ונברשות עץ ענקיות נועדו להעשיר ולחמם אותו מבחינת המראה. כמו כן, הריהוט הוחלף לחדיש ויוקרתי יותר, במטרה להשלים את האווירה."

ומה לגבי התפריט? ארז חדד, השף של המקום, עובד שם מהיום הראשון. הוא מתגאה בצוות המטבח המיומן שלו ושמח לספר שמדובר באנשים שעובדים שם תקופה ארוכה גם כי הם אוהבים את המקום וגם כי המקום עצמו משקיע בהם. צוות המטבח עובר באופן קבוע סדנאות שונות, אשר נועדו להרחבת הידע ולפיתוח טכניקות חדשות. כמו כן, כל אחד מאנשי הצוות נמצא במקומו ויודע את העבודה. "בעמדת הסושי המרהיבה במתחם קבלת הפנים עובד סושי-מן שלמד והתמחה במשך ארבע שנים ביפן", מסביר חדד, "הוא מכין את הסושי לעיני אורחים מהחומרים הטריים ביותר – בין אם מדובר בסנדוויץ' סושי או בסושי רול. על עמדת הגריל האמריקאי – גריל אמיתי עם פחמים רוחשות, עומד גריל מן שיודע את העבודה מהתחלה ועד הסוף ובמידה ומדובר באירוע בסגנון קווקזי, מוזמן אליו שף חיצוני המתמחה באירוח בסגנון זה."

המטבח של אודאון רגיל להכין אוכל לאירועים גדולים, בכל סגנון וצורה שיחפצו. "החתן והכלה, המגיעים אלינו, מקבלים תמיד את המקסימום", מפרט חדד, "הפקנו אירועים של כ-900 איש. חוץ מזה, אנחנו גם יכולים להכין תפריט בסגנון מסוים. למשל, בסגנון צרפתי. כמובן, במקרה כזה נזמין שף שמתמחה במטבח הצרפתי שיצטרף אלינו להפקת האירוע. לאף אחד בצוות שלנו אין צורך להוכיח משהו לאחרים. אין כאן משחקי אגו, כולנו עובדים יחד כצוות ואולי זה מה שהכי תורם להצלחה של המקום. כל אחד יודע מה הוא צריך לעשות ולכן המטבח שלנו עובד בצורה מושלמת. לא פחות חשובה לנו גם צורת ההגשה, אנחנו מפתחים מנות יחד עם הכלים בהם הן מוגשות, יחד זה יוצר הרמוניה נדירה המעוררת לא רק תיאבון אלא גם את החוש האסתטי."

מיותר לציין שכל חומרי הגלם שמשתמשים בהם במטבח של אודאון מגיעים מהעסקים בסביבה. "פירות, ירקות, בשר, דגים – הכל נרכש ומוגש טרי", מוסיף חדד, "עם תעודת כשרות של רבנות עמק חפר והכי חשוב – לא רק נראה מרהיב, אלא גם מאד טעים."
אודאון מתגאה בצוות העובדים שלה, אנשים מסורים בעלי מטרה משותפת שלהם לשמח את האורחים ואת בעלי האירוע ביום השמח בחיים שלהם. צוות המלצרים והדיילים מיומן ואדיב, שיודע לשים לב לכל בקשה, למנוע מבעוד מועד כל חוסר נוחות אפילו הכי מזערי ולדאוג לכל מחסור שיתעורר. אולי דווקא בזכות זה אנשים בוחרים לחזור לאודאון פעם אחר פעם, גם לחגוג בשביל אחרים וגם לחגוג באירוע של עצמם.