ראשי / ענף האירועים / הכח הנשי מאחורי הצלחת המותג "הרמוזו"

הכח הנשי מאחורי הצלחת המותג "הרמוזו"

בשקט ולאט ב4 שנים האחרונות הפך גן האירועים הרמוזו לשם מבטיח בעולם החתונות. עם למעלה מ 2000 חתונות ועשרות אלפי מוזמנים ומבקרים, הרמוזו הטמיע קוד ואימרה חדשה בענף האירועים הישראלי: חתונות עם חסכון של עשרות אלפי שקלים. כיצד הצליח מנכ"ל אחד וחבורה של נשים חזקות להביא לשינוי משמעותי בצמיחתו של המותג?

הכל התחיל בשנת 2013, כאשר התגבש הרעיון: הקמת גן ואולם אירועים בצמידות ליער בן שמן ובלב המדינה בעיר מודיעין, הסמוכה לצירי התנועה המרכזיים של המרכז והשפלה. הסגנון החדשני, הצמידות ליער, האולמות היפים והגן הענק העניקו למותג יתרון בולט מול עשרות גני אירועים באזור ולשינוי תפיסתי בארץ כולה בכל הקשור לחתונות. נפגשנו לשיחה עם מנכ"ל הרמוזו, איציק קנג'יאן ועם הנשים של הרמוזו. נכנסנו מרוגשים ויצאנו נדהמים.

הרמוזו- בית לאירועים, לא עוד סיסמא.
איציק קנג'יאן, מאושיות ענף האירועים בישראל מביא עמו מלבד ניסיון, תפיסת חיים מיוחדת בעולם האירועים. לדבריו עולם החתונות הישראלי עובר מהפך מזה כשנתיים, הזוגות הצעירים מחפשים את הטוב ביותר במחיר הסביר ביותר.

איציק קנג'יאן- מנכ"ל הרמוזו

"בשנת 2015 התחלנו לשווק חתונות הכל כלול במחירים מאד אטרקטיביים. הדבר גרם לבאזז מאוד גדול ולהבנה כי אנו משדרים אחרת מאחרים, מחיר שקיף הכולל כמעט את הכל", מוסיף איציק.
ואכן, מספר הפונים לגן האירועים עלה בהדרגה והיום המותג נתפס כבית לאירועים, הרעיון החדשני של מחיר קבוע של 220 ש"ח לכל יום בשבוע בכל תאריך שתרצו הוא מהלך חדשני שבאמצעותו הרמוזו מציבה רף מאוד גבוה למתחרים.

סוד ההצלחה

סוד ההצלחה טמון בכח הנשי.
בהרמוזו פגשנו בפעם הראשונה נשים עם יכולות ורצון עז לפתח ולהתפתח.

ימית כהן | 27

ימית מוגדרת כמנהלת בוקר , אך ידה בכל. מעולם האירועים הירושלמי הגיעה להרמוזו עם המון ניסיון וידע ותוך זמן קצר הביאה לעלייה משמעותית באירועים עסקיים ופרטיים. את תפקיד מכירות האירועים העסקיים החלה לפני שנתיים ומאז למעלה מ 50 חברות הן חלק ממשפחת הלקוחות של הרמוזו.

"הרמוזו הוא הבית השני שלי, משעות הבוקר ועד לשעות הערב אני פועלת בשיא המרץ ובאהבה גדולה להעניק חיוך גדול לאנשים… ולמנהלים.
מכירת האירועים העסקיים בנוסף לניהול המשרד בבוקר הביא ערך מוסף לאולם וגם לי. התחום מאד מאתגר וישנה עוד עבודה רבה לפנינו", מוסיפה ימית.

אתי זוהר | 51

אתי משמשת בתפקיד כיועצת חתונות ואף כחברה אישית של כל זוג וזוג, "מבעד לעולם המסחרי מסתתר עולם גדול של רגשות", כך לדברי אתי, "הזוגות המגיעים אלינו לאחר מסע ארוך ולא פעם מרגישים מבוהלים ולחוצים ותפקידי הוא קודם כל להרגיע ולהסביר להם שהגיעו למקום הנכון, שכאן אפשר להוריד את התיק הכבד מעל הכתפיים ולאפשר לנו לדאוג להם לחתונת החלומות."

זוגות רבים מעידים כי אתי "עשתה לנו את החתונה", בשעות לא שגרתיות ואף בלילה, עונה אתי בסבלנות לכל זוג וזוג בטלפון, בווטס ובמייל. "אני מחוברת ללחץ שלהם, זה היום המאושר בחייהם, אני מבינה את גודל ההתרגשות ולכן ישנה חשיבות בלהכיל, להרגיע ולדאוג שהכל יהיה לא פחות ממושלם."

רעות שמעוני | 26

רעות משמשת כיועצת חתונות ומפיקה. היא שבה לבית 'הרמוזו' לאחרונה לאחר שנתיים שבהם למדה את עולם האירועים. "תמיד חוזרים לבית, לחום ולמשפחה. הבנתי שהעבודה מול מנהלים מכילים, המעניקים לכולנו חיבוק גדול והערכה זו מעלה ייחודית ואין אותה בכל מקום. עולם החתונות הוא מאתגר, הזוגות כיום מדלגים בין גן ועוד גן במטרה למצוא את הטוב ביותר. הם מקבלים טונות של מידע ולא פעם מאבדים את זה. הבחירה שלהם נעשית קשה ככל שמבקרים בעוד ועוד מקומות. 

מצד אחד תחרות זה דבר נפלא, אך מצד שני עשויה לא פעם לבלבל וליצור מתחים בארגון החתונה.
לכן, חשוב לי לקחת חלק פעיל בתהליך ההכנות של הזוגות והמשפחות שלנו, להקשיב לבקשות ולדאוג להתאמה מלאה בין אופי האירוע לאופי המקום."

שירה אלצוף | 23

שירה מתפקדת כמנהלת החשבונות ועוזרת מנכ"ל, חיה וגרה ברמלה.
לדברי שירה, העבודה בעולם האירועים היא העבודה הנפלאה בעולם!
"אני מגיעה מידי בוקר ופותחת את הבוקר מול יער בן שמן ומתחילה בהתקשרות מול הזוגות והמשפחות. כל יום הוא שונה מקודמו, זוגות חדשים, שמחות חדשות וחגיגה חדשה בישראל.
כשזוג מגיע לאחר האירוע ואומר לנו 'תודה על אירוע מהחלומות' אני יודעת שאני נמצאת במקום הטוב ביותר."

שירה, רווקה מבוקשת עונה בוודאי לשאלתנו האם תינשא בהרמוזו?
"אין מקום אחר מלבדו ולא רק בגלל עבודתי, האוכל פה טעים בצורה יוצאת דופן שירות מקצועי ומשפחה! זה כמו לשאול איפה אני ישנה? ברור שבבית."

טוני ג'רבי | 22


טוני מפיקת אירוע ומלווה זוגות.
נתחיל בכך שטוני ובן זוגה נהר הכירו ב'הרמוזו' כשעבדו יחד כמלצרים לפני כ4 שנים והם מתחתנים בחודש מאי במקום שבו הכל התחיל. "הבחירה הייתה מהירה ובלי התלבטויות", מספרת טוני, "ידענו עוד לפני איפה החתונה תיערך".

טוני החלה כמלצרית וכיום משמשת כמפיקה ומלווה של הזוגות והמשפחות. כחלק מהתפקיד היא מעניקה מידע ראשוני לזוגות לפני החתונה, עוסקת בתאומי פגישות וטעימות ומשמשת כיועצת לזוגות בתחומים השונים. "המון כלות מתקשרות אליי לקבל מידע או טיפים אודות המקום, המלצה על תקליטן או צלם והיום כשאני מתחתנת אני יודעת בדיוק מה להמליץ ועל מי והכי חשוב, אני מכירה את האולם כמו את כף ידי".

מאי תמם | 19

הצעירה בנשים, מחוברת ומחברת, עוסקת בניהול קשרי הלקוחות בעיקר בשעות הערב העמוסות.
"זוגות רבים מגיעים לפגישות בערב כדי לראות את האולם בזמן פעילות, הרושם הראשוני הוא בהתייחסות האישית שלנו לכל אחד ואחד" אומרת מאי ומוסיפה, "לפעמים ישנם 10 פגישות בערב אחד והתפקיד שלי הוא להעניק מידע ראשוני, סיור באולמות ובכך לייצר את ההתרשמות הכל כך חשובה לפגישת ההמשך."

"מבחינתי כל ערב הוא הרפתקה חדשה, זו זכות גדולה עבורי לקחת חלק בחתונות של זוגות ובשמחות של משפחות שחוגגות אצלנו. אין ספק כי העבודה הזו מספקת אותי בכל ערב מחדש."

 עם כאלו נשים וכזה כוח , אפשר לסכם את סוד ההצלחה של הרמוזו.