ראשי / זוגות / חתונה בתל אביב

חתונה בתל אביב

כיצד גן אירועים אחד הביא לעיר הגדולה את בשורת החתונות ומה בדיוק חושבות על כך הכלות?

חתונה בעיר הגדולה תמיד מזכירה לנו את הקטע מהסרט "סקס והעיר הגדולה" שבו קארי יוצאת מהלימוזינה ונכנסת להיכל התהילה שלה – הספריה העירונית. אצלנו, זה מעט שונה. אנו מחפשים בעיר הגדולה שלנו, ת"א, מקום שעונה לנו על כל הצרכים. תנו לי לספר לכם על אולם בתל אביב בעל גן בסגנון כפרי לעריכת טקס החופה, אולם ממוזג שמתאים במדויק לכמות האורחים, צוות מקצועי שעומד לרשותכם ומבצע ביעילות כל משימה והכי חשוב – חניה! חניה בשפע וללא עלות – בתל אביב!

לא, זה לא חלום – זה טזורו!
הכל החל בחניה המאפשרת לכלל האורחים לחנות בצמידות לאולם ללא תשלום. כשנכנסתי לראשונה לטזורו לא האמנתי למראה עיניי – לרגע הרגשתי שאני במתחם כפרי בפריפריה הרחוקה. האולם בסגנון הכפרי מבצע הפרדה מלאה בין העיר הסואנת שמחוצה לו לבין הכפריות שבתוכו. המקום מורכב מחללים פנימיים וחיצוניים המאפשרים לאורחים ליהנות מחצר כפרית ומחלל פנימי בעל רחבת ריקודים מעוצבת לחגיגה האמיתית.

הצוות של המקום רואה בדיוק מה עומד לנגד עינינו, הזוגות, ויודע בדיוק מה אנחנו רוצים והם, מבצעים זאת. "הזוגות מצד אחד רוצים להישאר במיקום מרכזי כדי שיהיה נוח לאורחים, אך מצד שני הם רוצים את החוויה הכפרית שלעתים קשה לביצוע בעיר הגדולה – ת"א", מספרת לנו טל מנהלת המשרד של המקום, "אנחנו מצליחים לענות על הרצונות של הזוגות – חוויה כפרית, חניה בשפע, חווית אוכל מדהימה וכל זה עדיין בתל-אביב".

והאוכל מה איתו?
בפן הקולינארי טזורו מציע מטבח שף בסגנון פיוז'ן עכשווי המקפיד על חומרי גלם טריים ואיכותיים.
בקרב המנות ניתן להבחין כי צוות המטבח מבצע שילוב בין המנות המסורתיות הידועות לבין מנות עכשוויות וחדשניות, השילוב הזה מאפשר לבעלי השמחה לבחור יחד עם הצוות המקצועי את המנות המתאימות ביותר עבורו ועבור קהל האורחים.
בטזורו לא תמצאו רק תפריט אחד, אלא תמצאו שלושה וכולם כשרים! תמצאו תפריט על הקונספט הבשרי, תפריט צמחוני וכן גם תפריט טבעוני. כל אלו מאפשרים לכם להתאים את התפריט אליכם וכן גם לחלק גדול מהאורחים.

הזוגות של טזורו
להפתעתנו הזוגות של טזורו הם לא רק זוגות תל-אביבים אלא גם זוגות שרוצים שהחתונה תיערך בסמיכות למשפחה ושההגעה אל המקום תהיה נוחה וקלה וגם כאלו שפשוט התאהבו במקום.
שוחחנו עם נופר שהתחתנה בטזורו והיא סיפרה כי "התלהבנו מהמקום מהרגע הראשון וכל כך צדקנו! המקום מעוצב יפייפה, צעיר, איכותי, האוכל ברמה גבוהה מאוד, כולם נהנו והחמיאו ואנחנו קיבלנו את החתונה המושלמת שענתה על כל הציפיות ויותר" , כששאלנו לגבי צוות המקום היא אפילו לא מצמצה " הצוות הנהדר דאג להכל ולנו נשאר רק ליהנות".

מיקום בעיר הסואנת יש, גן בסגנון כפרי לעריכת קבלת הפנים וטקס החופה יש, צוות מקצועי המלווה ועונה על כל הצרכים יש, אולם ממוזג בסגנון אורבני עם רחבת ריקודים יש, אוכל מדהים ומספר תפריטים שונים המשלבים מנות מסורתיות יחד עם מנות חדשניות יש.
מה שכחנו? החניה! אז כן, גם חניה בחינם יש בכל הטוב הזה!