ראשי / חתונה / סיטרוס – אירוע בלתי נשכח

סיטרוס – אירוע בלתי נשכח

השילוב של הטבע עם העירוניות, העיצוב המקורי, האוכל האיכותי והאווירה המיוחדת שהמקום מנחיל בקרב האורחים. אז מה הסיפור האמיתי של סיטרוס?

גן? מבנה? מה זה בדיוק?

על גן האירועים סיטרוס בטח כבר שמעתם, המבנה הייחודי שאינו דומה לאף מקום אחר – אחוזת אירועים של ממש. "המבנה הקולוניאלי בנוי בהשראה קלאסית באמצעות קווי עיצוב נקיים ומוקפדים" מספר לנו סהר מנהל מחלקת המכירות. מרגע הכניסה אנו מגלים מזרקת מים שמטיסה אותנו לאיטליה האירופאית, מאחוריה נתפאר מהמבנה המרשים ומשני הצדדים פרוסים גנים גדולים שעליהם מפוזרים פינות ישיבה וצמחים מטפסים. כל אלו משרים עלינו אווירה טבעית ורומנטית.

כלל המתחם כולו מתפרש על שטח של 6 דונם, המחולקים לאזורים בצורה מדויקת ונוחה ומאפשרים ללקוחות לארח עד 800 מוזמנים. סיטרוס נותן את הדגש על האורבניות בתוך האולם – קירות בטון עם תקרות חשופות בשילוב עץ המציג לאורחים את העיצוב החדשני והשיקי ביותר.

הקו הקולינארי

האוכל הוא הפרט החשוב ביותר בחתונה הישראלית ולכן הקו הקולינארי של סיטרוס מתרכז בטעמים הישראליים והים תיכוניים, אך עם דגש עיקרי על המראה המעודן והאלגנטי שמזכיר לנו מסעדות שף יוקרתיות הרבה יותר מאשר גן אירועים.
מטבח השף המקומי הינו חלק עיקרי מחוויית האירוע, ולכן, סיטרוס משתמשים בחומרי גלם איכותיים ללא פשרות, בשילוב של מקוריות ויצירתיות. "כמו שיש לנו עיצוב של האולם עצמו כך יש לנו גם חשיבות לעיצוב באוכל" מסביר לנו סהר, "כל צלחת מעוצבת ומתוכננת גם מבחינת טעמים וגם מבחינת מראה ושילוב צבעים וטעמים. "שפע היא לא מילה גסה כאן בסיטרוס, הכל פרוס, גדול והכי חשוב – טעים.

האווירה הייחודית

"התשתית שלנו היא ליצור אווירה ייחודית המותאמת לאופיו וצרכיו של כל לקוח", משתף אותנו סהר, "אנחנו מלווים את הלקוחות משלב התכנון, דרך בניית הקונספט הייחודי ועד יום האירוע", מעבר לליווי הצמוד, המקום מספק מגוון רחב של ספקים שנבחרו בקפידה ומציעים את שירותם לזוגות המתחתנים, כל אחד מהספקים מספק מענה בתחומו: עיצוב, טכנולוגיה, הקמות מיוחדות וצוות המקום יספק מידע נוסף לכל שתבקשו. תחת חסותם של צוות סיטרוס תוכלו לשמוע על מגוון רחב של קונספטים שהם כבר ביצעו ושום רעיון לא מפחיד אותם. "אנו ערוכים לכל קונספט ומספקים מענה לכל רעיון שעולה בקרב הזוגות" אומר סהר.

הזוגות של סיטרוס

מבין הזוגות אנו יכולים להעיד כי באופן גורף כלל הזוגות פשוט מאוהבים במקום, בצוות ובאוכל.
"ברגע שנכנסתי לגן, אני לא יכולה להסביר את התחושה שהרגשתי בגוף, תחושה של אהבה, רוגע ומלא מלא יופי" מספרת לנו ליאור שנישאה באוקטובר האחרון, "כשהגענו לשלב הטעימות מעבר לזה שהכל היה טעים הוא היה בשפע! באו לקראתנו בכל דבר שביקשנו, בהשקעה ובאהבה. כל מה שסגרנו ותכננו התקיים ואפילו מעבר."
רינת שרק נישאה לפני כחודש עדיין לא מעכלת שהאירוע שלה עבר, "האוכל, השירות, הבר המטורף, מנהל האירוע שהיה שם לכל דבר. היה מדהים!" והיא רק מחכה לאירוע הקרב ובא של חברתה הטובה שבחרה איך לא, בסיטרוס.

סיטרוס הוא לחלוטין גן האירועים שמאפשר לנו להפיק חתונה בקונספט שאנחנו נבחר כשהצוות המקצועי ילווה אותנו בכל צעד. הליווי הצמוד, המבנה הקולוניאלי הקלאסי מבחוץ והאורבני מבפנים יחד עם הגן הקסום, האוכל המדויק לחך הישראלי, כל אלו מביאים אותנו למסקנה שאירוע בסיטרוס הוא אירוע בלתי נשכח.