ראשי / ענף האירועים / שמחה וצהלה בצפון של תל אביב

שמחה וצהלה בצפון של תל אביב

מתחם האירועים המשפחתי הוא לא עוד מתחם אירועים, בלי מניירות ועם הרבה אהבה מהבית, יצאנו לפגישה במתחם האינטימי והמיוחד.

מול שכונת המשתלה בצפון תל אביב, על גבול רמת השרון ובסמוך לצומת הכפר הירוק, פגשנו את מתחם האירועים צהלה השייך לאיש העסקים אבי עורקבי. עורקבי אשר בבעלותו מתחם צהלה, טזורו וגני דלווינו, התברר כאיש המביא לעולם האירועים המון חשיבה, יצירתיות (על גבול הגאונות) והבנה אמתית מהו לקוח.

אבי עורקבי, אחד מהאושיות הוותיקות בעולם האירועים, לא חשב לרגע אם להיכנס אל תוך הביצה התל אביבית, אבל, כאשר הזדמנות עסקית נקרית אל דרכו הוא בהחלט ידע לנצל אותה. כך לפני שנה, רכש את המתחמים טזורו וצהלה והפך ביום אחד לבעליהם של 3 גני אירועים מובילים במרכז.

צהלה – מתחם אירועים משפחתי נטול מניירות.
בבואכם לצהלה, מיד בכניסה תבינו – כאן תרצו לעשות את האירוע שלכם. מוקפד זו לא מילה, יותר נכון בית מרקחת, הניקיון זועק לשמיים, או כפי שמכנה זאת אבי "מעבדה". מיד חשים שיש יד יסודית מאחורי הקלעים. תתרשמו מקבלת פנים מרשימה, אולם אינטימי ל 200 איש מצוחצח ומבריק בסטייל מדויק, שולחנות עץ, כיסאות עץ, ספריות מעוטרות והמון אווירה. 
המטבח הצמוד מאפשר גישה מהירה לאורחים, התפריט מבוסס על חומרי גלם עכשוויים, בשרים ודגים טריים מגיעים אל שולחנו של השף בכל יום, הכל מבוסס על פינוק, שפע של אוכל, צלחות גדולות, מזנונים עמוסים כל טוב. "שלא יגידו שחסר משהו", מציין אבי, "אני רוצה שירגישו כמו בבית, שיאכלו ויתענגו על השפע והטעמים, בסופו של יום האורחים הם המשווקים של המקום."

אירועים פרטיים

המקום מתוכנן לאירועים של עד 200 מוזמנים, עם המון שטח לישיבה נעימה ולא צפופה. "רוב האירועים הם בסביבות 150 מוזמנים", מציין אורן מנהל המכירות של המקום "השפע והנתינה שלנו הם אלו המביאים את הלקוחות פעם אחר פעם. בתל אביב העמוסה במסעדות ומקומות לאירועים, יש המון מניירות, לא כולם מבינים בשפע, לא מספיקה צלחת עטורה ויפה אלא אחת כזאת גם מלאה בשפע". לדברי אורן רוב האירועים בצהלה הינם מסיבות ברית, מסיבות מצווה וחתונות קטנות. "לאחרונה, יש לנו דרישה לבצע חינות ויצאנו בקמפיין "גם בצפון תל אביב עושים חינות" שהעניק לנו המון עבודה ופניות של מתעניינים."

חנייה בשפע ובתל אביב

שלא כמו מקומות רבים בתל אביב, צהלה מתגאים במגרש חניה אישי ופרטי לנוחיותם של האורחים.
אכן, כבר בכניסה למקום מגרש חניה גדול ונגיש, ללא עלות (כן כן בתל אביב) וניתן חינם לכל הסוגרים אירועים בצהלה ובטזורו. עצם קיומו של מגרש החניה מעניק למקום יתרון אדיר על פני מתחריו, שכן חניה הינה מצרך נדיר בתל אביב ואפילו בתשלום.

מחלקת הפקה מקצועית

מחלקת ההפקה מעניקה שרותי ייעוץ לאירועי בר ובת מצווה, המלצות על פעילות תוכן ועזרה למשפחה בתכנון נכון של האירוע בכל שלב ושלב. "כיום, מסיבות המצווה אינן כבעבר", מציינת טל המסייעת לאבי ואורן בניהול המקום והמחלקה, "מסיבות המצווה דורשות חשיבה מעמיקה ותכנון נכון על מנת להעניק חווית לקוח לאורחים ובטח לילדים מהכיתה. המחירים שלנו מאד אטרקטיביים והשימוש בידע שלנו בתור מתכנני ומפיקי האירוע עוזר רבות ללקוחות לקבל החלטה נכונה- צהלה."

 חתונות שניות

טרנד מעניין שתפס בצהלה הינו החתונות השניות, זוגות בגילאי 35 פלוס, בסיבוב שני מקיימים אירועים קטנים ומשפחתיים. בכל שבוע מתקיימת במקום לפחות חתונה שנייה אחת הכוללת חופה, ארוחת ערב בהגשה או מזנון ועיצוב מיוחד של האולם והמבנה.

המתחם האינטימי צהלה מחכה לכם בידיים פתוחות.