ראשי / ענף האירועים / SALAME – עולם החתונות החדש

SALAME – עולם החתונות החדש

מתחם אירועים חדש ומסקרן, שונה וייחודי שמביא לידי ביטוי את חזון עולם החתונות החדש. נפגשנו לשיחה עם ריקי כהן, מנהלת SALAME לשמוע על סוד הצלחת המקום.

מתחם האירועים SALAME השוכן במיקום המושלם במרכז החדש של ת"א והביא לאיזור את הידיעה כי מתחם אירועים חדשני המקדים את כולנו בעשרות צעדים הגיע. קירות הבטון, התקרה הגבוהה, העיצוב היוקרתי עם הטאצ' האורבני והאווירה הכה מיוחדת הם הנקודות המייחדות את סלמה והופכות אותה למתחם אירועים ייחודי. "האווירה הייחודית שסלמה מציעה היא כזו שמתאהבים בה או שלא ולכן היא מתאימה לזוגות מאוד ספציפיים", מספרת לנו ריקי כהן, מנהלת המקום, "אנו דוגלים בייחודיות הזו ומשתדלים בכל רגע להציג אותה. שילוב של עבר וחדשנות, נגיעות יוקרתיות ואווירה תל אביבית, חדשנית ובועטת."

האווירה מובילה אותנו מהכניסה וגם בין החללים, בחלל המרכזי תוכלו ליהנות מהתקרה הגבוהה (5 מטר) המשרה אווירה של מרחב ועיצוב יוקרתי. יציאה מהחלל המרכזי תוביל לסמטה תל אביבית צעירה עם גרפיטי משגע ולפאטיו המואר באורות צבעוניים, המייחד כל חלל בנפרד והופך אותם יחד לSALAME. "האירועים נערכים באווירת קוקטייל", מספרת לנו ריקי, מנהלת SALAME, "המתחם יכול להכיל בין 50 ועד 250 אורחים שמשרה על כולם אווירה מיוחדת ונעימה." במהלך ההכנות לקראת החתונה הצוות המקצועי של SALAME ילווה אתכם וידאג להפוך את החתונה לכזו שלא ישכחו.

על הפן הקולינרי אחראי מטבח השף 'המעדניה הנודדת' בהנהלת שלומי גני. "הייחודיות של המקום, האווירה המיוחדת מחייבת אותנו לסטנדרט מעולם אחר", משתפת אותנו ריקי, "כל מנה ומנה נבחרת בקפידה ומשלבת את הטעמים עם פרזנטציה ייחודית שתשמור על חוויה ייחודית בכל מנה." המעדניה הנודדת הופכת כל מאורע בSALAME למסיבת אוכל, השימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד המותאמים מראש לקונספט האירוע ולמנות כדי לייחד ולהעניק לאורחים את חווית הטעמים הטובה ביותר.

SALAME הוא ללא ספק המקום החדשני והייחודי ביותר שנתקלים בו והוא מותאם לזוגות שרוצים את החתונה הייחודית, במיקום מושלם ואוכל מעולם אחר.