ראשי / כלות ישראליות / התארסנו – מה עכשיו?

התארסנו – מה עכשיו?

אחרי תקופה של זוגיות מוצלחת הוא החליט להציע!  בין אם זה בפריז, ברומא, בדירת שותפים או בטיול עם הכלב זה לא משנה, העיקר שהציע! אז מה עכשיו? איך מתחילים? 5 השלבים הראשונים לזוג המאורס.

האופוריה באוויר, הטבעת מבריקה ונוצצת וכולם סביבכם מתרגשים שהחלטתם להתחתן. ארזנו לכבודכם את חמשת השלבים הראשונים לקראת החתונה המרגשת כדי להתחיל את הדברים ברגל ימין.

שלב 1: החלטה על כמות האורחים.

בשביל לדעת מהי כמות האורחים הממוצעת שיגיעו, עליכם לבצע רשימות אורחים מסודרות של כל האורחים אותם אתם מתכננים להזמין כן זה גם כולל חברים של ההורים מהעבודה ומשפחה רחוקה. הרשימות עשויות להשתנות עם הזמן אך רצוי להתחיל עם רשימה מסודרת. החישוב של כמות האורחים שמגיעה בפועל היא כ70% מהאורחים אותם הזמנתם. לדוג' אם רשימת המוזמנים הגיעה ל500 אורחים הכמות שתגיע היא בערך: 500*0.7= 350.
במידה ואתם מתכננים חתונה קטנה ואינטימית רצוי להודיע מראש למשפחות ובעריכת הרשימות לצמצם את האנשים לאלו שחשוב לכם שיגיעו. בד"כ בחתונות קטנות כמות ההגעה בפועל היא גדולה יותר מ70%.

שלב 2: החלטה על סגנון החתונה, קונספט, מיקום כללי.

אחרי שהחלטתם מהי הכמות הממוצעת שתגיע לערך (לפי רשימת מוזמנים מסודרת) הגיע הרגע להחליט האם אתם מעוניינים באירוע קונספט לדוג' שישי צהריים, אירוע על חוף הים, אירוע בגן הפתוח או לחלופין אירוע קלאב.
לפי ההחלטה הזו רשימת המקומות המיועדים תצטמצם. בנוסף, רצוי להחליט על מיקום גיאוגרפי מצומצם, כך תוכלו למקד את החיפוש אחר מקומות ספציפיים במיקום הרצוי. לדוג' אם אתם גרים בב"ש גן אירועים פתוח באיזור השרון פחות רלוונטי.

שלב 3: חיפוש אחר מקומות.

החלק הקשה ביותר עבור רוב הזוגות הוא הגעה פיזית לגנים והאולמות השונים מכיוון שזה דורש המון זמן, אנרגיה ובעיקר שפיות. אנו ממליצים להתמקד בעד כ7 מקומות אליהם תגיעו לפגישת התרשמות. מדוע עד 7? כי ברגע שתלכו לעוד ועוד מקומות כל מה שדובר במהלך הפגישה, נראות המקום וההבטחות יעשו מבולגנים ומטושטשים.
לכן, אנו ממליצים להתקשר למקומות שמעניינים אתכם ובעזרת רשימת אקסל מסודרת לנסות לדלות את כל הפרטים האפשריים בטלפון כדי לראות האם המקום רלוונטי, מבחינת גודל, מחיר ומיקום, במידה וכן – קבעו פגישה.

שלב 4: פגישות, מו"מ, סגירת תאריך.

אנו יכולים להעיד כי מו"מ הוא דבר שגרתי בתחום האירועים וכן רצוי להתמקח, אך תמיד מומלץ לעשות זאת בצורה נעימה ולא גרידית כדי להשאיר אווירה טובה בהמשך. אל תשכחו, המקומות והספקים אותם אתם סוגרים היום יתנו לכם שירות עד האירוע ותמיד רצוי לשמור על אווירה נעימה וחיובית אחד כלפי השני. יש לשים לב שכל מה שהובטח בע"פ יצויין גם בכתב ובנוסף, לקרוא את החוזה ולראות שהוא הוגן כלפי שני הצדדים.

שלב 5: סיימתם את החלק הראשוני

סגרתם מקום! הודיעו להורים ולמשפחות על התאריך והמיקום וצאו לחגוג! כעת נותר לסגור את כל הפרטים האחרים: ספקים חיצוניים (DJ, צלם, מגנטים, שמלה, נעליים, חליפה, רב ועוד ועוד.)

ניפגש בכתבה הבאה.