ראשי / ענף האירועים / הינומה- המותג החיפאי המוביל, גם בעונת החורף

הינומה- המותג החיפאי המוביל, גם בעונת החורף

מתחם האירועים הינומה היושב בנשר מוביל את סצנת החתונות החדשה בעונת החורף 2019 עם קונספט חדשני שרק הינומה יכול לתת: שפע, יוקרה וחווית לקוח. ישבנו לשיחה עם הבעלים של הינומה להבין, איך הולך להיראות החורף הקרוב?

מתחם האירועים היוקרתי 'הינומה' מתהדר עם מוניטין עשיר וניסיון מהודר בעולם החתונות. המיקום המרכזי בנשר מאפשר גישה נוחה לאורחים מאיזור הקריות, העמקים ועוד. בהינומה זיהו כבר מזמן שחורף לחוד וקיץ לחוד. אבל שפע, יוקרה וחווית לקוח היא לכל השנה והיא הקו שמנחה את בעלי הינומה וכן את הצוות המקצועי.
"החלטנו החורף הזה לחתן את הזוגות בדיוק כמו בקיץ, רק עם תוספות מרעננות וחדשניות, תוך שמירה על חווית האורח, האוירה היוקרתית והשפע שמייחד אותנו", מספר לנו נתן לוי, מבעלי הינומה.

במקומות רבים מתכוננים לחתונות חורף באמצעות הוזלה משמעותית של התפריט (ואולי במרכיביו) ויצירת דילים הכל כלול ועוד, בהינומה דואגים לשמור על התפריט העדכני ותוספות חדשניות. "בתקופת החורף אנו דואגים לתת את הכל ואפילו יותר לזוגות, לא מורידים ולו פרט אחד בתפריט ההפך הוא הנכון, רק מוסיפים", מספר לנו לוי, "מלבד תוספות מרעננות בתפריט אנו מצרפים את התאורה, הגברה והמסכים לתוך המחיר".
כששאלנו את לוי מדוע כל שאר האולמות 'מקזזים' והוא דווקא מוסיף הוא ענה: "כולם יודעים – אצלנו השפע על השולחנות הוא זה שמדבר."

מתחם האירועים הינומה מתהדר בשני אולמות יוקרתיים, האחד, אולם פנינה המיועד לעד כ500 מוז' והשני, אולם הילה המיועד לעד כ1000 מוז'. שני המתחמים מעוצבים, חדשניים ובעיקר – נותנים לאורח את הרגשת היוקרה והאיכות הכה חשובה.
באולמות תוכלו ליהנות ממגוון סגנונות ועיצובים החל משולחנות עץ עגולים, אבירים ושולחנות מרובעים כאשר לכל שולחן מותאם כיסא המיועד לו, עיצוב שולחנות ואפילו ווילונות חשמליים כחלק מקו העיצוב השיקי. האולמות בעלי אביזרי טכנולוגיה חדשנית המתוחזקת ע"י בעלי מקצוע בלבד, מערכת תאורה, הגברה ומסכים שבעונת החורף ניתנים בתוך המחיר ללא עלות נוספת.

ללא ספק הינומה דואגים שגם עונת החורף הקרובה תהיה ייחודית ומלאה בשפע, יוקרה וחתונות שהאורחים יזכרו לשנים ארוכות המלווים במשפטים כמו "איזה טעים היה האוכל", "כמה אוכל היה", "השולחן תמיד היה מלא" ועוד, כמו שרק בהינומה יודעים, במחיר ייחודי לחורף הכולל הכל! ואפילו יותר.