ראשי / כלות ישראליות / איך בוחרים מקום להתחתן?

איך בוחרים מקום להתחתן?

ההיצע של הגנים, האולמות ומתחמי האירועים הוא ענק. אז איך זוג צעיר יודע לבחור את המקום המושלם?

התארסתם, חגגתם ועכשיו הגיע הזמן לתכנן את החתונה. לפני שמתחילים הדבר הראשון וההכרחי שצריך לסגור הוא המקום. מה האופציות העומדות לפניכם? האם גן, אולם או בכלל וילה עם בריכה? היום נבחר את המקום המתאים לכם!

קודם כל כמות מוזמנים:
כדי לקבוע את המקום ראשית כל עלינו לוודא כי הוא יכול להכיל את כמות האורחים שעתידה להגיע (לקביעת כמות האורחים המשוערת מוזמנים לקרוא את הכתבה 5 השלבים לזוג המאורס ….). במידה והמקום לא יכול להכיל או שהכמות לחלופין קטנה מידי ניתן לפסוח ולעבור למקום הבא. כמות האורחים הוא חלק קריטי המאפשר סינון מוקדם.

1. גן פתוח – למי הוא מתאים?
חגיגת החתונה בגן פתוח מתאימה לזוגות אוהבי הטבע, אוהבי האוויר הצח ושאינם מתלוננים על חום ודרישת מזגן. דגשים חשובים בבחירת הגן הפתוח: מיקומו הגיאוגרפי והתאמתו למזג האוויר לדוג' בקיץ האם ישנם אמצעי קירור ובחורף אמצעי חימום וקירוי בעת הצורך. האם הגן נגיש, מודבר ובעל רישיון עסק.

2. גן + אולם – למי הוא מתאים?
המתחם מתחלק לגן פתוח לקבלת הפנים וטקס החופה ואולם סגור למנות והריקודים. מתאים לאלו שאוהבים את החלוקה למתחמים, את הטבע אך עדיין מעדיפים לרקוד עם מזגן. חשוב לוודא:
מיקום נוח וקל להגעה לאורחים, האם ישנו מתחם חניה לאורחים המגיעים, האם הגן מותאם למזג האוויר (קירוי בחורף, מאווררים בקיץ).

3. וילה / חתונה בטבע
מתחם וילה או ארגון חתונה בטבע מתאים לזוגות שאוהבים לצאת מהקופסא ולהיות שונים. הקושי בסוג זה הוא צרכי ההפקה שצריך לוודא: קייטרינג עצמאי ולא חלק ממקום מסוים שרגיל לעבוד שם, צוות ניקיון (לעתים גם שירותים ניידים וגנרטור) וכל פרט בעצם, גם כאלו שאולי לא חשבתם עליו… (שביל לחופה, עיצובים, תאורה, הדברה ועוד).
לעתים העלות יכולה להיות גבוהה יותר או נמוכה יותר, הכל תלוי בתכנון ובווידוא שאכן כיסיתם את כל הצרכים הנדרשים.

מכירים עוד סוג של מתחמים שלא דיברנו עליהם?
עדכנו אותנו…