ראשי / כלות ישראליות / טניה וניהאד

טניה וניהאד

עוד לפני שהאולם בכלל נבנה הם בחרו במתחם האירועים 'אדאו' כמקום חתונתם. אז מה סיפור החתונה של טניה וניהאד?

טניה וניהאד בחרו דווקא באדאו בגלל שהוא חדש, אולם שעוד לא מכירים שהאורחים עוד לא ראו והיו. בפעם הראשונה שנפגשו עם צוות המכירות האולם עוד לא נבנה. "סגרנו ממש בין הראשונים, שום דבר עוד לא היה בנוי", מספרת לנו טניה, "אבל מהרגע שהגענו לפגישה ידענו שאנחנו בידיים טובות." ההורים של הזוג לעומת זאת מעט חששו, אולם חדש שעוד לא בנוי ועוד לא ערך אירועים אבל כשהגענו לרגע האמת ההורים, האורחים והזוג ידעו שעשו את הבחירה הטובה ביותר.

במהלך כל התקופה של ההכנות והארגונים טניה וניהאד התחברו לצוות המתחם והפכו לקרובים ממש, "לירז, עדי, מיקי, השף, דוד  כולם היו מקסימים וקשובים. הצוות היה כל כך מקצועי שחשב על דברים שאפילו אנחנו לא חשבנו עליהם. מדי פעם לקראת האירוע קיבלנו טלפון ששואל מה שלומנו, מתזכרים, מייעצים פשוט מקסימים", משתפת אותנו טניה.
כששאלנו את הזוג מה הם אהבו הם התקשו לענות וסיפרו, "אהבנו הכל. פשוט הכל. הנראות של האולם, האוכל המדהים, הכל."

בסופו של דבר לכולנו חשוב מה האורחים אמרו, "החוות דעת והפידבקים היו רק חיוביים", מספרת טניה, "עד היום לא מפסיקים להתקשר, לשלוח הודעות על כמה שהכל היה מדהים. בכל יום בדרך לעבודה אני עוברת באיזור האולם והלוואי ויכולתי לעבור את הערב הזה שוב ושוב מרוב שהיה מושלם!!!" לסיכום שאלנו את טניה מה הטיפ שתיתן לזוגות הבאים של אדאו. לשאלה זו התשובה היתה פשוטה: "תסמכו על הצוות – הם מקצועיים ואדירים! הכל יצא יותר טוב ממה שיכולתי לדמיין."