בעולם בו כולנו נמצאים 24/7 ברשת, מתי אנו מוצאים זמן לבילוי במופע? איך עולם המופעים שורד בתחרות הגדולה?
העולם הדיגיטלי שינה את הרגלי הצריכה והפך אותנו למכורים לדיגיטל. בעולם שכזה, קשה מאוד להוציא את הצרכנים מחוץ לביתם, להתנתק מהעולם הדיגיטלי ולהיסחף אל עולם המופעים במשך שעה וחצי. בעקבות כך, מופעים רבים אינם מצליחים להגיע לחשיפה הראויה וכך נכשלים.
הצרכן הממוצע נחשף לאלפי מסרים שיווקיים ביום, על מנת שתזכור אותו עליך להיות ייחודי, בולט וזכיר.
הרשתות החברתיות והכלים הדיגיטליים העומדים לרשותנו מתחדשים בכל רגע ונהיים יותר ויותר אפקטיביים, אך יחד עם זאת מספר המוצרים והשירותים וכמו כן מספר הפלטפורמות הולך וגדל ועל כן חייבים להיות מדויקים. לשם ההצלחה חשוב להיוועץ ולהיעזר במומחים לשיווק דיגיטלי בעלי ידע בשיווק מופעים, הצגות ואומנים וזאת כדי לאפשר הצלחה אמיתית למופע. היום לא מספיק שהמופע יהיה מעניין, מרגש, סוחף ואפילו אומן מוכר ומצליח לא יכול להבטיח הצלחה, היום יש צורך בעבודה דיגיטלית בפלטפורמות, מסרים חדים ובעיקר ידע וניסיון כדי להגיע לקהלים הנכונים.
קליינטורה, גיל אשכנזי הינה חברה ידועה ומצליחה המומחית לשיווק בכל הפלטפורמות הדיגיטליות. השילוב של הידע בפלטפורמות יחד עם הניסיון בשיווק מופעים מוביל אותם להצלחה בשיווק המופע, במכירת כרטיסים ובעליה בהכנסות המופע. אחד הדברים המייחדים את קליינטורה הוא המסר המדויק שמצליחים להעביר בכל קמפיין דיגיטלי יחד עם דיוק בקהל המטרה.
כחלק מפעילותה של קליינטורה היא קודם כל מבצעת תחקיר: מי קהל המטרה, היכן הוא נמצא, מה הוא מחפש, כיצד הוא רוכש ולפי כך בונה מסלול ייעודי המתוכנן מראש, כך יכולים להבטיח הצלחה ודיוק. כחלק מפעילות החברה, קליינטורה מציעה מספר כלים שיאפשרו לשווק את המופע בצורה הטובה ביותר: שיווק באמצעות תוכן, ניהול קמפיינים ברשתות החיפוש והרשתות החברתיות, שיווק באמצעות משפיענים, קידום הופעות, מופעים וכרטיסים, קידום של סרטונים והפצה ויראלית.