ראשי / כלות ישראליות / הגר ענתבי ואלעד תמם

הגר ענתבי ואלעד תמם

הגר ואלעד נישאו בדצמבר האחרון במתחם האירועים אדאו, איך הכירו? למה בחרו באדאו ומה הטיפ שלהם עבורכם? כל זאת בכתבה.

הגר ענתבי מהנדסת בניין, עבדה על פרויקט בנתב"ג בזמן שאלעד תמם עבד בצוות השינוע והלוגיסטיקה, וכך הם הכירו במהלך העבודה, בין חדרי האוכל הגדולים בזמן שהיא היתה יחד עם חברותיה מהפרויקט.
כששאלנו מי התחיל עם מי, היתה שתיקה, "זה היה ממש גורל החיבור שלנו", מספרת הגר. בדייט הראשון הוא אסף אותה והם ישבו בבית קפה 'פאזל' באשדוד, "הכי קליל, הכי כיפי", מסכמת את הדייט הגר.

"הצעת הנישואין היתה בצורה הכי מדהימה כי לא ציפיתי", מספרת הגר, בהתחלה כשהגר ואלעד רק דיברו על להתחתן היא הודיעה שהיא רוצה הצעה אינטימית ואלעד לגמרי ענה על הציפיות, "הוא הביא לי זר עם טבעת מדהימה בבית, בדיוק כמו שחלמתי! הוא מאוד מאוד התרגש ואני בכלל לא ציפיתי שזה יקרה באותו יום, באותו רגע. ההתרגשות היתה בשיאה."

הבחירה במתחם האירועים אדאו כאולם החתונה שלהם הגיעה בהפתעה! "אחותי והארוס שלה היו בפגישה באדאו, אך חששו בגלל שהוא מתחם חדש. אנחנו החלטנו בכל זאת ללכת לראות, לשמוע ולחוות."
כבר בפגישה הראשונה יחד עם ירון, הזוג הבחין במקצועיות, ביחס החם והאווירה המדהימה שהצוות משרה, "באותו הרגע שהיינו בפגישה החלטנו ללכת על זה", מסכמת הגר.

היחס שקיבלו מצוות אדאו לטענת הגר "כולם כולם כולם מקסימים", "ירון, מיקי, לירז, יוסי, שירן, תמר, דרור, השף, דוד והשמות עוד רבים, כולם כל הזמן דאגו, התקשרו, ווידאו שהכל בסדר, כולם אכפתיים והיחס פשוט מדהים!"

אל החופה הכניס אותם הזמר איציק שמלי, שצמרר את כולם והפך להגר ואלעד את הכניסה לחופה לחוויה הרבה יותר מרגשת ומדהימה, שמלי שר להם גם את שיר הסלואו הראשון כזוג נשוי.
"במהלך כל היום שלנו, אדאו נתנו לנו להרגיש הכי בבית, טיפלו בנו ודאגו לנו מהמזכירה ועד השף, מנהלי האירועים, הבעלים – כולם עשו מעל ומעבר והיינו הכי מרוצים שיש! כל החששות לגמרי התפוגגו."

"האורחים עפו על האולם", מספרת הגר, "העיצוב, התאורה, החדשנות, עד היום אנחנו מקבלים פידבקים מצויינים על האוכל, העיצוב, הנראות והכל!" עצם כך שאדאו הינו מתחם חדש, היא מעניקה לאורחים חווית אירוע שכמותה הם עוד לא חוו! על המוסיקה הופקד דיג'יי קובי כהן מאוקטופוס שהקפיץ את כל האורחים ברחבה החדשנית!

כששאלנו את הגר איזה טיפ היא תיתן לכלות העתידיות של אדאו היא ענתה: "לסמוך על הצוות. המקצועיות שלהם היא ברמה גבוהה והם יתנו הכל, אבל הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם."