ראשי / חתונה / בלב היער, במיקום מרכזי ויופי עוצר נשימה

בלב היער, במיקום מרכזי ויופי עוצר נשימה

מתחם אירועים חדשני, מלא ביופי המשלב טבע ירוק ואורבניות, מקצועיות ושירות שכמותו לא תראו באף מקום אחר. הכירו את האנשים העומדים מאחורי הרמוזו.

מתחם האירועים הרמוזו עבר שינוי משמעותי בחצי השנה האחרונה, הבעלים הוחלפו והחדשים השקיעו בכל פינה במתחם. החלטנו להיפגש עם הצוות המיוחד שהצליח להביא את הרמוזו להיבחר כאחד מגני האירועים היפים והאיכותיים ביותר בישראל.
למי שעוד לא מכיר את גן האירועים הרמוזו, הוא ממוקם ממש מול יער בן שמן, בעל גנים ירוקים רחבי ידיים היוצרים אווירה של טבע, יער ופלא, במתחם תהנו משני אולמות, כל אולם בעל גן רחב ידיים לקבלת פנים וחופה משלו וכן אולם חדשני משלו.

"את השדרוג התחלנו בחזית המתחם ובגני קבלת הפנים והחופה", מספר לנו שלומי מנכ"ל ובעלי הרמוזו, "שיפצנו את כל החלק החיצוני של המתחם, השקענו בעיצובי אדריכלות: מטבח פתוח, מתחם חופה חדש, כניסה מחודשת ומרשימה המציגה את הרמוזו כאילו אתם נמצאים באחד מהרחובות הראשיים של אירופה." בכניסה תמצאו את כל האורחים עומדים בפליאה ואומרים: "וואו", היופי, הגודל והדיוק הכל מתרכז לרגע אחד ומדהים.

"בגלל שהכניסה כה מרשימה, כל חלק אחר צריך להרשים עוד יותר", מספר לנו אשר סמנכ"ל הרמוזו, "בגנים האורחים יהנו ממטבח OPEN KITCHEN". למי שלא מכיר, OPEN KITCHEN הוא אחד המטבחים החדישים ביותר בקולינריה המודרנית, כזה שניתן למצוא במסעדות שף בו ניתן לראות את הטבחים מבשלים את המנות מולכם והכל מתבצע בלייב. "ההשקעה היא גם בנראות וגם באיכות", מדגיש אשר. בנוסף לכל אלו גם האולמות עברו שדרוג משמעותי, "באולמות החלטנו ללכת על הפן האורבני", מספר לנו אסי מנהל מחלקת המכירות, "שילוב של שולחנות וכיסאות עץ מלא, מדפים מלאים בפריטים ייחודיים שנבחרו בקפידה, צבעים אורבניים הכל כדי להעניק שילוב של טבע ואורבניות לאולם החדשני."

מלבד החידושים הפיזיים הרמוזו החליטו להשקיע בדבר החשוב ביותר – צוות. הצוות שתכירו בהרמוזו הוא מקצועי, מיומן ובעל ניסיון עצום בתחום האירועים. "בגזרת המנות לקחנו את הטוב ביותר – השף ליאוניד ויניקוב", מספר לנו שלומי מנכ"ל ובעלי הרמוזו, "השף שלנו בנה תפריט חדש עשיר בטעמים, המשלב את כל הסגנונות ואת כל הטעמים שאנחנו הישראלים אוהבים", בתפריט תמצאו קרפצ'יו בקר, מנת טריו משובחת, צלעות טלה, סלמון, מוסר ים ועוד הרבה מופלאים, כל מנה מעוצבת כמו במסעדת שף והטעמים – אלוהיים!

"בגזרת השירות בחרנו את נותני השירות הטובים ביותר, החל ממחלקת המכירות ועד למחלקת התפעול – כולם שותפים ועובדים יחד להצלחת האירוע", מסביר לנו שלומי, "גם אני נמצא למטה בשטח וגם למעלה במשרדים כולנו עובדים כל הזמן ביחד, בשיתוף פעולה כדי לוודא שהכל בדיוק כמו שצריך להיות בלי שום סטייה – לתוצאת אירוע מושלם!"

צוות המתחם בראשות שלומי המנכ"ל והבעלים, אשר הסמנכ"ל, ליאוניד ויניקוב השף הראשי ואסי מנהל מחלקת המכירות – כולם יחד ידאגו לתוצאת אירוע מדויקת, מלאה בטעמים, מותאמת לצרכיכם ובעיקר – במקום הכי יפה, חדש ומרשים, הרמוזו.