ראשי / חתונה / אולם אירועים מושלם בחיפה

אולם אירועים מושלם בחיפה

חיפשנו אחר מקום מיוחד, כזה שמעניק לזוג חתונת חלומות, שפע של אוכל ושירות מושלם. ספויילר: מצאנו!

באיזור חיפה יש למעלה מ-20 גנים ואולמות אירועים שנפתחים, נסגרים ומשתנים בכל תקופה. אך מתחם אחד שומר על מקומו במשך 15 שנה. הכירו את מתחם האירועים המוכר ביותר, האהוב ביותר והמוצלח ביותר, שבכל שנה נבחר כבחירת הזוגות, הינומה סיפור אהבה.
הינומה פועל במשך 15 שנים, עם אותה הנהלה, אותו השם ושומר על הערכים בהם הוא דוגל: איכות, מקצועיות, שפע, ירידה לפרטים ושירות יוצא דופן. בזכות כל אלו הוא מצליח בכל שנה להתברג ולהיבחר כמתחם האירועים האהוב, הטעים, היפה והמקצועי בצפון.

כשהגענו להינומה היינו סקפטיים, אבל כבר מהכניסה בהינומה הרגשנו וייב שונה. מצד אחד רגוע ושקט ומנגד מקצועי, תקתקני וחד, הגנים הרחבים עם מטבחי קבלת פנים פתוחים ומלאים בכלים עיצוביים, חופה בסגנון אמפיתאטרון מרשים עם יציע מלא בכריות לנוחות האורחים, אולמות מסוגננים ומתוחזקים, מסכי לד חדשניים, תאורה שלא תבייש מועדון חדשני והצוות, כולם – מחייכים ושירותיים.
דיברנו עם הזוגות, האורחים, המשפחות והחברים כולם שיבחו, היללו וסיפרו כמה המקום מושלם, מרשים ומספק עבורם את כל החלומות הקטנים והגדולים כאחד.
כשהגענו למשרדים התחלנו לשוחח עם צוות ההנהלה ורצינו להבין – מה גורם למאות זוגות לבחור דווקא בהינומה? מה הסוד שעומד מאחורי ההצלחה?

התיישבנו מול נתן לוי בעלי הינומה וברי סלע מנהל האולם ושאלנו, איך הגעתם להצלחה הזו? למה הזוגות רוצים להתחתן דווקא אצלכם?
הם חייכו, הסמיקו והודו לנו על המילים היפות ואמרו, "בכל ערב אנו מארחים למעלה מ1000 אורחים, כל ערב אצלנו שונה מקודמו ואנו עושים הכל, אבל הכל כדי שיהיה מושלם!", בהינומה לא מדובר בסיסמה או משפט מפתח אלא מדובר בהתנהלות קבועה שבזכותה המתחם כה מצליח.

"אני מתנהל מול הזוגות באופן שוטף", מספר ברי, מנהל המתחם, "מוודא להתאים את בקשותיהם בגוף האירוע", הקשר האישי של ברי והזוגות הוא עוד מפתח להצלחה, הפתיחות מולם והרצון לעזור בכל מצב היא מושלמת עבור הזוגות, "את כל הנקודות אני מעביר בבריף מסודר למנהלי האירוע המצוינים שלנו", מסביר ברי, "הם מבצעים בריף לפני תחילת האירוע למלצרים המיומנים ודואגים להצלחת האירוע". הקשר בין כולם פתוח, שוטף ונאמן למתחם ובזכותו כל ערב הוא מושלם.

"בפן הקולינרי השף וצוות המטבח הם מהטובים בתחום", מספר לנו נתן לוי, בעלי הינומה, "יש לנו מחלקת מטבח קר, קונדיטורים ומטבח חם. כל אחד יודע מה תפקידו בכוח ומבצע את עבודתנו נאמנה." השף הראשי של הינומה, מוריס לוי, עומד במשך שנים בראש המטבח ומדי ערב מוודא שהמנות יוצאות לא פחות ממושלמות, "הסטנדרטים של הינומה מבחינת המזון הוא גבוה מאוד, אנו משתמשים אך ורק בחומרי גלם איכותיים, מציעים מבחר רחב והאורחים נהנים משפע שאין כמותו באף מקום אחר, בהבטחה", מסכם נתן.

לאחר שראינו, טעמנו, חווינו והכרנו אנו לגמרי יכולים להבין למה הזוגות כ"כ אוהבים את הינומה ויותר מכך, למה האורחים אוהבים להיות מוזמנים לשם.