ראשי / חתונה / האנשים מאחורי אדאו

האנשים מאחורי אדאו

מתחם האירועים החדש אדאו נפתח באוקטובר האחרון והביא עמו חדשנות, אווירה חדשה וקולינריה מדויקת לצומת כנות הידוע והמפורסם. מי עומד מאחורי כל זה? הכירו את האנשים של אדאו.

צלם תמונות: אולפנים מיוחדים

מתחם האירועים אדאו שוכן בצומת כנות המרכזי והמוכר נפתח לאחרונה והביא את הבשורה החדשה לאזור. עוד לפני הפתיחה מאות זוגות הגיעו להתרשם וסגרו את מועד חתונתם. יצאנו להכיר את מי שהיה ועדיין שם לצד הזוגות מהפגישה הראשונה ועד חדר הלידה – ירון פוקס.
ירון, בן 34, מנהל מחלקת המכירות וזה שמלווה כל זוג במתחם האירועים אדאו, נשוי באושר לעדי ואב להראל בנם המקסים, השלושה מתגוררים במושב ערוגות, במרחק של 10 ק"מ ממתחם האירועים אדאו. ירון חי ונושם את תחום האירועים מגיל 21 הוא מספר, "מאז אותו רגע התאהבתי בתחום ואני נהנה בכל יום מחדש לקום בבוקר לעבודה." כששוחחנו עם ירון גילינו שהוא בכלל כלכלן ומתכנת, מסתבר שהיה בונה אתרים צעיר כשהגיע לאולם אירועים לפני 13 שנים לבנות עבורו אתר חדשני, התאהב במקום ובבעלים והחליט שאירועים זו האהבה האמיתית שלו, "מאז אותו רגע, אני בתחום האירועים", מסכם ירון.

ירון התחיל לעבוד באדאו עוד לפני שהמקום היה בנוי, "היה חשוב לנו, לכל הצוות של אדאו שהזוגות יסמכו עלינו ויתנו בנו ביטחון מלא", מספר לנו ירון, "הקמנו את מתחם האירועים החדשני ביותר בארץ! ומאות זוגות החליטו לבחור בנו – עוד לפני שהמקום התחיל לעבוד, זו היתה הרגשה מדהימה."
המתחם החיצוני של אדאו בנוי בסגנון קלאסי המשלב בגן הירוק מזרקות, בריכות מים והמון טבע, כשנכנסים לאולם האווירה משתנה – 350 מטר של מסכי לד חדשניים, מערכות תאורה והגברה חדשניות שמעניקות אווירה צעירה, תוססת ומסיבתית – המתאימה בדיוק למסיבת חתונה מטורפת! באדאו הזוג יהנה מיחס VIP שכן ישנו רק אולם אחד במתחם וכל נותני השירות באולם דואגים אך ורק לו.

כששאלנו את ירון מה המילה 'אדאו' אומרת מבחינתו, הוא ענה: "הבית שלי, המשפחה השניה שלי, המקום להגשמת חלומות לזוגות, המקום שמקפיד על כל פרט ופרט."
מתחם האירועים אדאו מומחה בבניית קונספט לאירועים לפי חלומות הזוג, כל אירוע באדאו הוא שונה ומיוחד וזאת בזכות ההבנה של ירון בפרטים הקטנים והצוות המקצועי של אדאו שיודע בדיוק איך להפוך את החלום למציאות.

הדברים שהכי חשובים לירון הם שהזוג ייצא מרוצה לאחר האירוע, "מבחינתנו כל זוג של אדאו הוא שגריר שלנו וחשוב לנו שהזוג ייצא מרוצה בכל היבט: השירות, האווירה, הקולינריה וחווית האורח, כי אין שיווק טוב מזוגות מרוצים", מספר ירון, "הסיפוק שלי בסוף כל אירוע זה התודה מהזוגות שמלווה עם חיבוק חם והטלפון מהם 9 חודשים אחרי (ולפעמים טיפה יותר) מחדר הלידה." הליווי החם והמסור הופך את ירון לא פעם לחבר טוב ויועץ והקשר נמשך גם הרבה לאחר החגיגה הגדולה.

בעיני ירון, אדאו מובילה למהפכה בתחום האירועים, "אנו באדאו שמים דגש על פרטים עיקריים כמו: שירות אישי ומסור גם לבעלי השמחה וגם לאורחים, חווית האירוע באדאו משלבת את כל הדברים שצריך: מתחם חניה צמוד, אולם וגן מתוחזקים ויפים, שירות אישי ואדיב מכל נותני השירות וקולינריה מענגת חושים ברמת מסעדת שף".

ללא ספק אדאו כובשת את ליבם של זוגות המתחתנים, החדשנות, היופי, השירות, האווירה המסיבתית והקולינריה מעניקה עבורם את כל מה שהם מחפשים באירוע החתונה שלהם.