ראשי / חתונה / אגדת דשא

אגדת דשא

באזור השרון ליד העיר פרדס חנה, כשבלב הגן אחוזה משנות ה-20 של המאה הקודמת ומסביב פרדסים ומטעים תמצאו גן אירועים חלומי הנראה כאילו הגיע מספרי האגדות, יופי קסום ואווירה פסטורלית. הכירו את גן האירועים המיוחד – אגדת דשא.

צילום: עידן כנפי

אגדת דשא כשמו כן הוא, מקום מהאגדות שבו הנסיך והנסיכה נישאים וחיים יחד לנצח נצחים, כשסביבם פרדסים, מטעים ירוקים, משפחה ואורחים. בכניסה למתחם, האורחים נוסעים במעלה האזור הפרטי ומגיעים לאגדת דשא, מתחם עוצר נשימה המשלב את כל מה שחשוב לנו, בבחירת מקום לאירוע. "באגדת דשא אנו נותנים דגש משמעותי על חווית האורח", מספר לנו דובי, מבעלי אגדת דשא, "החל מהפגישה הראשונה שלנו עם הזוג אנו נותנים הרגשה חמימה ומשפחתית שכן כאלו אנחנו". באגדת דשא הצוות בעל ניסיון מקצועי של שנים והחמימות בין הצוות הופכת כל פגישה איתם לחוויה לקראת האירוע המרגש.

כשדובי לקח אותנו לסיור במתחם החצר לרגע חשבנו שאנו נמצאים בשוויץ או בעיירה פסטורלית, "החצר שלנו משתרעת על 1,200 מ"ר ומשלבת אלמנטים של בריכות מים, פינות ישיבה, דק עץ, אזור קבלת פנים, מתחם חופה מרגש ובעיקר גן ירוק פתוח", מסביר לנו דובי, האווירה בחצר מיוחדת במינה – שילוב של כפריות, טבע וברקע של כל זה האחוזה הגדולה.

photo by: Stas Ivanov

האחוזה, הינה מבנה מרשים ועתיק שבהמשך הערב יארח אתכם ומשפחותיכם, היא נבנתה בשנות ה-20 של המאה הקודמת ועבר שיחזור ומעוצבת בסגנון קולוניאלי, היופי שלה וההיסטוריה שלה ביחד מרעיפים אווירה של WOW על החצר, כזו שאין באף מקום אחר.
בסיום טקס החופה האורחים נכנסים לאולם הפטיו, אולם שרובו הגדול פתוח לפרדסים עם חלונות זכוכית המאפשרים לאווירה הטבעית והייחודית להיכנס פנימה אל האולם, כך שהאורחים אומנם נמצאים בפנים אבל ההרגשה היא לגמרי כאילו הם בלב הפרדס. 
"האולם שלנו שומר על הסגנון הכפרי הייחודי של הגן", מסביר לנו דובי, "האורחים נהנים מהסגנון המיוחד ובעיקר מהקולינריה והשירות שלנו".

photo by: Stas Ivanov
photo by: Stas Ivanov

בפן הקולינרי מטבח השף של אגדת דשא מתמחה בסגנון דרום אמריקאי, חווית בשרים איכותית ושפע של אפשרויות וטעמים, "האווירה הכפרית והנוף הציורי בשילוב בשר איכותי הוא לגמרי חוויה", מספר לנו דובי, "האורחים שלנו מתענגים על כל מנה ולא פעם מבקשים מהשף וצוות המטבח את סוד הקסם לטעמים אלו." כששאלנו מה הסוד, דובי ענה, "בשרים איכותיים, חלקם מעושנים ומיושנים מעניקים טעמים מיוחדים שאין במקומות אחרים". אך לאלו שפחות חובבים בשר צפויה הפתעה משמחת, מטבח השף של אגדת דשא בנו תפריט צמחוני במיוחד בשבילכם הכולל דגים וכן תפריט טבעוני שכולו מושתת על הצומח, "חשוב לנו שכל הזוגות יתחברו לאווירה, לאנשים וגם לתפריט שלהם בחתונה", מסביר לנו דובי, "כל בקשה של זוג מבחינתנו היא עולם ומלואו ואנו עושים הכל כדי להגשים את הבקשה במלואה."

בסוף האירוע תוכלו להתפנק בסוויטה ובבית האחוזה המיועדת לכם, "ישנם סה"כ 8 סוויטות באגדת דשא שבהם הזוג יחד עם המשפחה ו/או חברים יכולים ליהנות ולא לדאוג מחגיגה עד השעות הקטנות שכן הם ישנים ממש פה", מספר דובי, "הזוגות נהנים מהמבנה הקולוניאלי המעוצב והמסוגנן במיטב הריהוט והאביזרים, אווירה מיוחדת ונעימה לליל הכלולות ומקום מצוין לחגוג את הלילה הראשון שלהם יחד כזוג נשוי."

photo by: Stas Ivanov

באגדת דשא שמים דגש על כל פרט ובנו את הכל כחבילה שלמה שתעניק לכם חתונה מדהימה! האווירה שבמקום, הנוף הפסטורלי, הדיוק שבעיצוב, התפריט המרשים ובעיקר – הרצון שתחוו את האירוע שלכם בצורה המהנה והטובה ביותר, כי בינינו, זה מה שהכי חשוב!

צילום: עידן כנפי