ראשי / זוגות / חתונת סתיו מהממת ב-200 ₪ למנה? לגמרי אפשרי!

חתונת סתיו מהממת ב-200 ₪ למנה? לגמרי אפשרי!

מחיר סופר אטרקטיבי, מועד נוח במיוחד, אווירה מדויקת וכל הפסיליטיז הדרושים: הסתיו היא העונה המושלמת לחתונות בעין חמד. כל הפרטים בכתבה הבאה

לא, לא נפלה טעות. ב-200 ₪ למנה אתם יכולים ליצור את החתונה המושלמת. עין חמד, גן האירועים האהוב בהרי ירושלים, יצא במבצע חסר תקדים לחודש נובמבר: 200 ₪ בלבד למנה, באווירה הקסומה של חיק הטבע ועם כל היתרונות של מתחם סגור ומסודר. אם אתם מהירי החלטה, זה הזמן שלכם לבחור במועד המושלם ליום הגדול שלכם.

לצאת מהקופסה ולהרוויח מחיר סופר משתלם. צילום: Mruwka

חתונות גן, גם בסתיו

אם אתם חוששים מגשם מפתיע או מהקור של הרי ירושלים, אתם לגמרי מוזמנים להסיר דאגה מליבכם. הטמפרטורות הצוננות (באופן יחסי, כן?) המאפיינות את הסתיו והחורף הישראלי כבר מזמן לא מהוות מכשול בעבור זוגות שחולמים על חתונות גן, באווירה המהפנטת של חיק הטבע. בעין חמד מצפה לכם קירוי חורף איכותי שיאפשר לכם להרגיש תחת כיפת השמיים, אך עם כל היתרונות של מתחם סגור, כמו חימום במידת הצורך והגנה מפני גשם. על מנת לשמור על האווירה המיוחדת של הגן גם בחלל הסגור, אפילו הטרסות המהממות של עין חמד נכנסות פנימה, תחת קירוי החורף. הקירוי המיוחד נבחר בקפידה כך שתוכלו להשקיף על הטבע מסביב וליהנות מהנוף עוצר הנשימה של הגן והרי ירושלים.

כל היופי הזה נכנס פנימה. צילום: Mruwka

במידה ומזג האוויר מאפשר, ובצמוד ככל הניתן למועד האירוע, ניתן לבחור ברגע האחרון לשלב קבלת פנים או חופה תחת כיפת השמיים.

עין חמד משתרע על פני 11 דונם ומציע קיבולת מרשימה בכל עונות השנה, וכך גם בחורף. ברוב מתחמי האירועים הקיבולת מצטמצמת בעונה הקרה, אך בעין חמד עדיין ניתן לארח לא פחות מ-700 איש בנוחות מקסימלית, עניין יוצא דופן, במיוחד בקרבה לערים הגדולות.

המועד שלא חשבתם עליו. צילום: איתמר דוקאט

המועד האולטימטיבי לכולם

אם חושבים על זה לרגע, נובמבר הוא חודש נוח במיוחד לחתונות. כאשר עונת החתונות כבר מאחורינו, הסיכויים שהאורחים שלכם מוזמנים ל-2-3 חתונות בשבוע יורדים משמעותית. בנובמבר גם החגים וגם עונת הנסיעות מאחורינו, מה שאומר שהאורחים זמינים מתמיד. מה כל זה אומר? החתונה שלכם תבלוט לטובה בלו"ז של האורחים שלכם ואתם תקבלו את כל תשומת הלב וההתלהבות שמגיעה לכם.

זה הזמן לצאת מהקופסה וללכת על נובמבר. צילום: Mruwka

כל הפסיליטיז בדרך לחתונה מושלמת

היתרונות הבולטים של עין חמד ממשיכים לככב: האווירה המכשפת של הטבע מורגשת בכל פינה בגן ובסביבתו ומהווה את התפאורה הכי שווה שיש, המטבח מגיש את מיטב המנות, המקום נגיש לנכים ומקפיד על הדברה בכל השנה, ישנו רישיון עסק ותעודת כשרות, ואולי הכי חשוב – הצוות המסור יעשה מעל ומעבר בשבילכם.

Winter Wonderland. צילום: Mruwka

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *