ראשי / ענף האירועים / דופלקס – הדרך המושלמת לחגוג מסיבת מצווה

דופלקס – הדרך המושלמת לחגוג מסיבת מצווה

הנוף לים מלהיב את בני כל הגילאים, העיצוב נראה כאילו נשלף מתוך מגזין עיצוב נחשק, והמפיק הצמוד יודע איך להרכיב את אירוע החלומות: רגע לפני החזרה לספסל הלימודים, הכירו את המתחם ההרצלייני שכבש את לבבותיהם של ילדי הסביבה

מה רוצים ילדים בני 12-13, לקראת מסיבת בר או בת המצווה שלהם? הם רוצים לחגוג בגדול, להרשים את כל הכיתה וגם את המשפחה המורחבת, לרקוד עם החברים שלהם, ליהנות מאוכל טוב, ואם אפשר, אז גם לתעד הכל לסטורי. במילים אחרות, בשנת 2019, מסיבת מצווה צריכה להיות ברמה הכי גבוהה שיש, לא פחות מחתונה. לגמרי בצדק, מתחם האירועים ההרצלייני דופלקס הפך להיות כל כך פופולרי בקרב ילדי המרכז והשרון. במתחם, שממוקם מטרים ספורים מהגלים, ניתן למצוא את כל הסעיפים הללו, ועוד הרבה-הרבה יותר.

כשכל הדיטיילס מתמזגים

לקראת החזרה לספסל הלימודים ישבנו לשיחה קצרה עם הבעלים, נתי יציב, ושמענו ממנו על סוד הקסם של המקום. אז אם טרם יצא לכם, עכשיו זה הזמן להכיר את המתחם שהופך לפופולרי יותר עם כל יום שעובר.

כל הטוב הזה יכול להיות שלכם. צילום: ניר פור

המכלול

אפשר להביט על כל דיטייל בנפרד, אבל בסופו של דבר מה שהאורחים חווים זה המכלול, ההתמזגות של כל הדיטיילס ביחד, ובדופלקס יודעים זאת היטב. אז מה הסוד? לפי נתי יציב, השקעה והתמדה. "מצליחנים בדרך כלל אומרים 'הגעתי להצלחה בן לילה…אחרי 10 שנים', וזה מה שאנחנו עושים כאן".

השקעה והתמדה

"מבחינתנו, המוצר כולו הוא חוויה. המטבח מצוין – מטבח שף שיודע לתת מגוון גדול של אפשרויות, וכך גם המקום, האווירה, העיצוב, המוזיקה, והשירות. המתחם עצמו בנוי משתי קומות, אחת לאונג' מעוצב בסגנון אקלקטי שמשקיף על הים, והשנייה היא מרפסת גג עם ריהוט אלטרנטיבי יפה".

לחגוג עם כל הכיתה

זאת זכות לתת שירות

"כמובן שהשירות הוא אחד הדברים הכי חשובים אצלנו: התהליך מתחיל בשלב המכירה, עם אנשי מכירות מהשורה ראשונה, בזכותם הילד ומשפחתו יודעים מה הם מקבלים. ממחלקת המכירות הם עוברים למחלקת השירות שעוטפת אותם. בשלב זה המשפחה מקבלת פגישת הפקה עם מנהל אירוע, שאותו היא פוגשת גם באירוע עצמו. לכל אורך הדרך יש רמת בטחון מאד גבוהה וכך הפכנו למותג. 50% מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים!"

50% מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, ואפשר להבין למה. צילום: ניר פור

הלוקיישן המושלם למסיבות מצווה

אז מה עוד הופך את דופלקס למותג מוביל שמושך את ילדי גוש דן והשרון? אפשר לדבר בלי סוף על הנוף ההורס לים, שנמצא במרחק מטרים אחדים. בכל עונות השנה ובכל הגילאים, האורחים יתמוגגו מהמראה ומהשקיעות החד פעמיות, ולא יוכלו שלא לתעד אותן לסטורי. בזכות שתי הקומות שהקנו לו את שמו, שלכל אחת מהן אופי קצת שונה, ניתן ליהנות ממודולריות שיא, על פי עונות השנה, הקונספט ורצונות הילד או הילדה. מלבד זאת, כאמור, בדופלקס תקבלו מפיק צמוד שילווה אתכם עד האירוע עצמו, וידאג שכל אספקט במסיבת המצווה יהיה ברמת הביצוע הכי גבוהה שיש.

אז קדימה, למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *