ראשי / זוגות / כל מה שרציתם לדעת על גן האירועים אדאו

כל מה שרציתם לדעת על גן האירועים אדאו

מתחתנים? בואו נדבר על מה שחשוב באמת.

בגן האירועים אדאו תוכלו למצוא שילוב של הדברים החשובים ביותר בחתונה שלכם.

צילום: רון קובי

מספר המוזמנים

לעתים חתונה בתפוסה מלאה באולם יכולה להרגיש מדי צפופה, ליצור תורים ארוכים לבופה של קבלת הפנים, ולדחוס את רחבת הריקודים קצת יותר מדי… ומה מיוחד אצלנו באדאו? שאנחנו יכולים להבטיח לכם שגם אם תזמינו את כל האורחים שרציתם ותגיעו לתפוסה המלאה של המקום, האירוע עדיין ירגיש קלאסי ונעים בזכות האולם הגדול שלנו.

עד 800 אורחים יוכלו להגיע לחתונה שלכם אצלנו, להנות מקבלת פנים בגן האירועים בדיוק כמו שתמיד חלמתם, ולהכנס לאולם מבלי להרגיש את כמות האורחים שהזמנתם.

זה יתרון שאתם חייבים לקחת בחשבון. עכשיו בואו נצלול לדבר החשוב הבא בחתונה שלכם.

צילום: אספוסה

קבלת פנים באוויר הפתוח

אנחנו מניחים שתמיד חלמתם על גן אירועים. למה? כי האווירה של מרחב וצמחים באוויר הפתוח היא מה שהופך כל חתונה לאירופאית, נעימה, רגועה ואותנטית. וזה עוד יתרון שתוכלו למצוא אצלנו, את החופה החלומית שלכם תוכלו לקיים לאחר הקבלת פנים בגן האירועים המטופח והחלומי שלנו, ולאחריו להכנס עם האורחים שלכם לאולם המרווח והנעים שיקח את האורחים ואותכם לרקוד עד אור הבוקר, לצד תאורה והגברה ברמה גבוהה שתכניס את האורחים שלכם לאווירה ולקונספט שרק אתם תבחרו בו.

צילום: רון קובי

האוכל

מה עוד חשוב מאוד בחתונה? נכון שהשמלה שלך, הכלה. אבל בואו לא נשכח את האוכל, האורחים באו להנות!

החוויה הקולינרית באדאו מוכרת כאחת החוויות הבלתי נשכחות לאורחי החתונה. אצלנו תוכלו לבחור מתוך אפשרויות מגוונות של טעמים מכל העדות, מכל הצבעים ומכל הסגנונות. החוויה הקולינרית שלנו מלאה בחושים: שילוב של טעמים, צבעים וריחות משובחים שכולם משחקים אחד עם השני. אצלנו כל מנה עומדת בפני עצמה עם הצבעים, הטעמים והיופי שלה.

העיצוב

אנחנו במשפחת אדאו נעשה הכל כדי לגרום לחלומות שלכם להתגשם. תמיד חלמתם על קונספט ארמון, ג'ונגל, חוף הים? שתדעו שאצלנו קיימות אינספור אפשרויות לקונספטים שונים.

באולם שלנו באדאו אנחנו מעניקים לכם חוויה ויזואלית מטריפה, המאפשרת לכם להכניס את האורחים אל האולם שאתם רוצים שיהיו בו. העיצובים, השולחנות והכיסאות כולם נבחרו ע"י מעצבי פנים ואדריכלים מהטובים ביותר בישראל, שיחד הופכים את אדאו למתחם האירועים החדשני והיפה ביותר במדינה.

ומה עם עיצובי המנות? כל המנות באדאו מוגשות על כלים מעוצבים ומסוגננים המעניקים חוויה חושית גם לעיניים וגם לחך.

חתונת סופש

ועכשיו בואו נעבור ליום החתונה. אפשר להמליץ לכם משהו? אל תשכחו לבחור את היום המושלם בשבוע.

אצלנו תוכלו לחגוג את היום המאושר בחייכם ביום ראשון בשבוע, שני, וגם שלישי… אבל מה הכי מיוחד אצלנו? סוף השבוע.

כשרוצים לחשוב על האורחים באמת, מה שיגרום לחתונה שלכם לעוף הכי גבוה שאפשר- חייבים לחשוב על היום בשבוע בו החתונה תתקיים. לכן אצלנו תוכלו לקיים גם חתונת שישי- מה שהופך את האירוע שלכם למסיבה אמיתית. ואנחנו יכולים להבטיח לכם, שחגיגת חתונה ביום שישי באדאו היא ללא ספק החתונה המדהימה ביותר. האורחים לרגע לא מבינים האם הם נמצאים ביום או בלילה, בארץ או בחו"ל, הרי שזה לא משנה כי זה הזמן לחגוג! השעה אינה פקטור עבורנו ואנו נהנים ממנות מפנקות ומסיבת חתונה שכמותה לא תישכח! והכי חשוב… לאחר מכן יש לנו את כל השבת לנוח ולהתאושש מהחתונה שתיזכר לעד.

צילום: אלרן ביטון

מנהל אירוע

בואו נעבור לעצה נוספת שלנו אליכם. בשביל להנות באמת ביום המאושר בחייכם, אתם חייבים לדעת גם תוך כדי האירוע שיש לכם על מי לסמוך. אצלנו באדאו החתן והכלה יכולים להנות באמת עם האורחים שלהם ולחיות את הרגע המושלם שלהם, מבלי לדאוג מכלום. אצלנו תקבלו מהעובדים של משפחת אדאו, ממנהלת האירוע (לירז) ומכל הצוות- תחושה אמיתית שאתם יכולים להשתחרר ולחגוג.

רוצים להיות בטוחים? אז הנה נצטט לכם כמה מההמלצות החמות של הזוגות שהתחתנו אצלנו ממש לאחרונה:

"אולם מהמם יחס מעולה של לירז המקסימה שעזרה בכל מה שהיינו צריכים אחרי שסגרנו גם אחרי שהאירוע עבר" (נופר אברהם, 02/10/22)

"כל הספקים באדאו מקסימים, במיוחד לירז! אוכל טעים וברמה גבוהה, ממליצה בחום !!" (ספיר בן גור, 20/09/22)

"אולם ברמה הכי גבוהה שקיימת! צוות אדיר ואדיב, אילן מנהל האירוע היה שם בשבילנו תמיד ,הרגיע ועזר מאוד. לירז המהממת שהייתה איתנו בכל שלב מההתחלה, והייתה זמינה לכל שאלה, האוכל והשירות אין דברים כאלה, גם כמה ימים אחריי האירוע אנשים עדיין מתקשרים ואומרים כמה היה הכל מעולה! בקיצור, אני יכולה להמשיך לחפור, אם אתם רוצים לשמוע , רק אדאו תהיה הבחירה שלי גם עוד מליון פעמים" (שובל טליאס, 06/09/22)

"אין שירות כזה בעולם!!! הליווי, התמיכה, העזרה לאורך כל הדרך, בשעות לא שעות, בשאלות הזויות, בשינויים ובקשות תמיד נענו בחיוב ובאהבה, אין על משפחת אדאו ממש משפחה ♥️ הבחירה הכי טובה שעשינו בצעד לקראת החתונה" (נטלי צריקר, 28/07/22)

בקיצור, אל תוותרו על אף פרט ביום המאושר בחייכם! תחשבו על הפרטים החשובים לכם ולאורחים שלכם.

ותבחרו אדאו, בשביל להגשים את כל החלומות שלכם מההתחלה ועד הסוף. 

לפרטים נוספים ובירור תאריכים>> https://www.adeo.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *