ראשי / זוגות / איך תמצאי את הלוק המושלם? שילוב בין טרנדיות לנוחות.

איך תמצאי את הלוק המושלם? שילוב בין טרנדיות לנוחות.

אז קיבלת הצעת נישואין, והדבר הראשון שאת עושה הוא לשוטט שעות באינסטוש ובפינטרסט כדי לקבל השראה? נשמע לנו מוכר. מהרגע שקיבלת את הטבעת, יחד עם חיפוש אולם ותאריך חתונה שיתאימו לכם ולמשפחות, מציאת הלוק המושלם של האיפור, השיער והשמלה הוא בטח הדבר היחיד שלא יוצא לך מהראש.
אז בואי וניגע בנושא המעט מבלבל, שנוגע לערב שחלמת עליו כל החיים.

כדי לעשות לך קצת סדר, שאלנו את רעות אברהם, מאפרת ומעצבת שיער- איך בוחרים מתוך כל כך הרבה אופציות את האיפור והשיער שיתאימו בדיוק לך ביום הגדול שלך?
האם לבחור לפי מה שטרנדי? או לחילופין לפי מה שאת אוהבת מתוך לוחות ההשראה שבנית לעצמך? כאן היה חשוב לרעות להדגיש שאין חוקים: "מה שאת אוהבת ומרגישה איתו הכי בנוח הוא גם מה שיהיה הכי יפה לך. כולנו מכירות כבר את האמרה 'את הכי יפה כשנוח לך', והיא באמת תופסת! בעיקר ביום שמלא התרגשויות ולחצים של יום גדול".

מה שאת אוהבת ומרגישה איתו הכי בנוח הוא גם מה שיהיה הכי יפה לך. איפור ושיער: רעות אברהם

שלב ראשון- צלמי מסך

רעות ממליצה שהדבר הראשון שאת צריכה לעשות הוא להיכנס לאינסטגרם ולחפש השראות של לוקים שאהבת ופשוט לצלם מסך. חפשי השראה שאהבת בתמונה אחת את השיער וצלמי מסך, ואם אהבת בתמונה אחרת איפור, צלמי לך מסך! לבסוף נסי להבין למה את הכי מתחברת כשמדמיינת אותו עליך (ולא רק על מישהי אחרת), ותגיעי לאיפור ושיער ניסיון אצל מי שבחרת שתלווה אותך ביום הגדול, תראי לה את כל התמונות שצילמת, ובניסוי ותהייה תחליטו יחד איך תרגישי הכי בנוח. הכי את.

עבודותיה של רעות אברהם. "שלב ראשון, לשוטט ולצלם מסך"

טרנדים לאיפור 2023

שאלנו את רעות גם מה הטרנדים לעונת החתונות הקרובה: "העונה זה כבר ברור, האיפור לכלות הקיץ הקרוב הוא קו איפור טבעי וזוהר, פלטת הצבעים העונה תהיה גוונים טבעיים חומים-ורודים, שמתחברים בהרמוניה לעור הפנים. כל זה תוך דגש על ריסים מלאות צלליות טבעיות בגוון אחיד ובהברקה עדינה של צללית בצבע שמפניה.

בנוסף, בעונה הקרובה לעומת הקודמת, את האודם המאט יחליף גלוס שייתן לשפתיים לחות וחיוניות".

את האודם המאט יחליף גלוס.

טרנדים לתסרוקות ל2023

ומה לגבי טרנדים תסרוקות כלה 2023? לרעות יש תשובות להכל 🙂
"התסרוקת המוברשת מככבת גם העונה אצל הרוב הגדול של הכלות. אך לעומת העונה הקודמת בה המוברש היה מהודק ומלא בספרי, העונה הזו שכחו מכמויות הספריי לשיער. רוב הכלות מעוניינות במראה מוברש רך וטבעי, ולעיתים גם בוחרות לשלב צמות. בנוסף, חלק גדול מהכלות מעוניינות בתסרוקות אסופות ואלגנטיות.

וכמובן איך אפשר בלי הקוקו המוברש האייקוני – כלות שלוקחות את המאפרת והמסרקת איתן לאולם בוחרת לרוב להחליף לריקודים לקוקו מוברש כדי שיהיה להם נוח לרקוד".

קוקו מוברש אייקוני. רעות אברהם

בחירת המאפרת והמסרקת ליום הגדול

אז אחרי שמצאת השראה, המשימה הבאה שלך היא למצוא את המאפרת והמסרקת שלך ליום הגדול. ומה חשוב בבחירת מאפרת? שאלנו את רעות: "השלב הראשון והכי חשוב הוא החיבור לעבודות וסגנון העבודה של המאפרת. בדקי שזה משתלב עם הטעם שלך. השלב השני הוא החיבור והכימיה ביניכן (נכון, את לא מתחתנת עם המאפרת והמסרקת אבל בכל זאת היא נמצאת חלק נכבד מהיום איתך ובעונת הקיץ אפילו מלווה אותך עד השעות הקטנות של הלילה!)".

* רעות ממליצה לכלות שלה לשוחח איתה טלפונית או לקיים שיחת זום, ואפילו לקרוא חוות דעת מכלות שכבר התארגנו אצלה, "הכלות נעשות החברות הכי טובות שלי והחיבור עם הכלה הוא הדבר הכי חשוב בעיניי".
המלצה נוספת שרעות המליצה היא לבדוק עם אותה מעצבת שיער ומאפרת שאת הכלה היחידה באותו היום!

ולסיכום, את הכי יפה כשנוח לך. תבחרי בלוק שתרגישי איתו את עצמך רק זוהרת יותר, ובחרי במאפרת שהיה לך איתה חיבור טבעי.

"החיבור עם הכלה הוא הדבר הכי חשוב בעיניי"
תבחרי בלוק שתרגישי איתו את עצמך רק זוהרת יותר. רעות אברהם
השנה רוב הכלות מעוניינות במראה מוברש רך וטבעי.
חלק גדול מהכלות מעוניינות בתסרוקות אסופות ואלגנטיות

ליצירת קשר עם רעות אברהם>>
לפניה ישירה לואצאפ
לעבודות נוספות באינסטגרם 👇🏼

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *