ראשי / Uncategorized / הזוגות שעושים את אדאו. הכירו את סתיו ותם

הזוגות שעושים את אדאו. הכירו את סתיו ותם

סתיו ותם אסולין, בני 26 מגן יבנה, הגיעו לאזור שלנו כדי לבדוק בכלל אולמות אחרים.
ואז, הם נתקלו מרחוק במבנה המרשים של אדאו- נכנסו והתאהבו.
כמה חודשים אחרי האירוע הגדול שלהם, ישבנו איתם לדבר על הכל.

למה בחרתם להתחתן דווקא אצלנו באדאו?

"לפני קצת יותר משנה, כשהתחלנו את הסבב של האולמות באזור שלנו כל האולמות היו נורא 'רגילים', לא מצאנו מקום שבאמת עונה לנו על הציפיות. לא אשקר שכבר היינו מאוד סקפטיים מכל העניין הזה של החיפוש אולם…
כשיצאנו מאחת הפגישות פתאום הבחנו באולם שממש 'נצנץ' לנו מבחוץ להיכנס אליו. וכשנכנסו, בעלי כבר היה עם פה פעור והמשכנו למשרדים וקיווינו שמישהו יקבל אותנו למרות שלא קבענו מראש. דיברנו עם המזכירה המהממת שהכניסה אותנו ללו"ז העמוס ואז הופיע שגיא האיש מכירות, שקיבל אותנו בחיוך מקסים כאילו אנחנו מכירים שנים, בן אדם נעים שליווה אותנו לאורך כל התהליך".

"פתאום הבחנו באולם שממש 'נצנץ' לנו מבחוץ". צילום: לה בוהם

מה הכי אהבתם באדאו?

"כשנכנסו בפעם הראשונה לאולם זה הרגיש שזה כל מה שחיפשנו. התאורה, האווירה וכמובן היחס המיוחד שלא קיבלנו בשום מקום לפני כן. כמו שאומרים- כשזה זה, זה זה. לגמרי התאהבנו והתרגשנו.
אחרי שסוף סוף מצאנו את המקום שעונה לנו על כל הציפיות וכמובן מתאים לנו מבחינה תקציבית, סגרנו באדאו. שם יצא לנו להכיר את רוב העובדים שילוו אותנו מעתה בתהליך החתונה".

"סוף סוף מצאנו את המקום שעונה לנו על כל הציפיות". צילום: לה בוהם

איך התרשמתם מהצוות של אדאו?

"לירז המנהלת משרד הייתה כל כך אכפתית, וזמינה לכל שאלה שהייתה לי. היא הזכירה לי כששכחתי דברים, הקשיבה לי כשהייתי צריכה, ואני רק חושבת לעצמי 'איזה כיף שבחרתי במשפחת אדאו'. ממש הרגיש לי ככה. בהמשך קבענו עם המנהל בר, עם השף, המעצב והמנהל אירוע. איזה אנשים!!! כאילו בחרו אותם בפינצטה. כיפיים, מצחיקים ורגועים. יוסי המעצב אירועים היה כל כך סבלני לכל השיגעונות שלנו, ולבסוף הכל יצא מושלם ומעבר לכל הציפיות שלנו.
אילן הוא המנהל אירוע, אין לנו מילים שיוכלו לתאר את ההערכה שלנו לבן אדם הזה, פשוט בן אדם מקצועי ודייקן (ואני בתמימותי חשבתי להביא מפיקה). הוא דאג לנו להכל מהרגע הראשון, היה זמין תמיד לכל שאלה וכיוון אותנו כשהלכנו לאיבוד. איך שהגענו לאולם ביום החתונה, קיבלה אותנו דיילת האולם שלא זזה מאיתנו לשנייה וטיפלה בהכל. ואחרי הלחץ של היום הזה, הרגשנו שוב בטוחים ורגועים. וזה הזכיר לנו שעשינו את הבחירה הכי טובה בעולם".

"לבסוף הכל יצא מושלם ומעבר לכל הציפיות שלנו". צילום: לה בוהם

מה היו התגובות של האורחים והחברים שלכם?

"במהלך האירוע, אחד המוזמנים שלנו שהוא דיג'יי בתפקידו והוא מכיר את העולם הזה, לא הפסיק להחמיא לי על ההגברה המטורפת של האולם, ועל התאורה המשוגעת שהוא לא ראה בשום אולם אחר.
לאורך כל הערב וגם אחרי, אנשים לא הפסיקו להחמיא על האוכל, על השירות ועל האווירה. הכל יצא בדיוק בזמן ובמידת העשייה הנכונה, הסלטים היו מתובלים בדיוק במידה, והשירות של המלצרים- שנהנו מהאירוע שלי כאילו הוא שלהם.

יום אחרי האירוע הכמות טלפונים שאנחנו וההורים שלנו קיבלנו על האוכל, על השירות ועל האווירה הייתה מטורפת. עד היום, שעברנו כמעט ארבעה חודשים כשאני נפגשת עם האורחים אני שומעת רק פרגונים ומחמאות על האירוע. זה אומר הכל לא?"

"כל האווירה הייתה מטורפת". צילום: לה בוהם

מה היה השיא מבחינתכם?

"השיא היה, שנדהמנו לגלות שבמהלך כ-ל הערב, הסתובבה בין המוזמנים דיילת עם אייפד, שלקחה חוות דעת על המנות והאוכל בבופה וכמובן על השירות, ובאותו רגע שלמישהו הייתה את ההערה הכי קטנה- הוא נענה ע״י אילן/ המנכ״ל. היינו בהלם, זה כבר שירות ברמה גבוהה מאוד, וזה להגדיל ראש ברמה שלא ראינו בעוד מקומות לפני כן. כבר אמרנו שהתאהבנו?
נגיע לסוף הערב, הברמנים המהממים שנתנו שירות לכל האורחים עד לפנות בוקר, במקום ללכת הביתה הרימו איתנו צ'ייסרים והגיעו לרקוד איתנו ברחבה. איזו אווירה!!! איזה צוות מדהים אנחנו לא יכולים להפסיק לדבר על זה".

"הגברה מטורפת ותאורה משגעת". צילום: לה בוהם

היה משהו שהלחיץ אתכם?

"דבר אחר שהלחיץ אותנו מאוד היה מעמד סגירת החשבון. רוב החברים שלנו נשואים וכבר שמענו על כמה מקרים, אבל כמובן שברגע שנכנסו לפגישה עם המנכ״ל הוא קיבל אותנו בסבר פנים יפות. דיברנו שעה על האירוע ועל החוויות, שתינו קפה ורק אחרי זה נזכרנו לשם מה הגענו והכל נסגר בצורה מתורבתת, ונעימה.

המנכ״ל עבר איתנו על כל הפירוט והסביר לנו על כל דבר ששאלנו, ויצאנו משם בתחושה המדהימה שבה נכנסו לאולם. התפעלנו, התרגשנו ולא האמנו שהכל עבר בצורה כל כך מנומסת וטובה והופתענו לטובה לגלות שיש אולמות שאשכרה אכפת להם מהלקוחות שלהם. אין לי דרך להסביר את ההערכה שיש לי אליהם והם לגמרי חלק מאוד משמעותי ביום המיוחד שהיה לנו!"

צילום: רון קובי

משהו לסיום?

"נשמח להגיד תודה לצוות אדאו המקסימים. לא יכלנו לבחור באולם טוב יותר, יפה יותר ומקצועי יותר!
הלוואי שבזכות הסיפור שלנו יותר אנשים ייחשפו לאולם שלכם וירגישו את מה שאנחנו הרגשנו בכל התהליך הלא קל הזה. מודים לכם שוב, על ההקשבה, על ההמלצות, על הנתינה, על הצחוקים והנימוסים".

אם גם אתם רוצים להתחתן באדאו, אתם מוזמנים לפגישה אישית איתנו.
תהיו מוכנים להתאהב>> https://www.adeo.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *