ראשי / חתונה / איך מתחתנים במקום יוקרתי ומשאירים עודף ליום שאחרי

איך מתחתנים במקום יוקרתי ומשאירים עודף ליום שאחרי

בעוד אולמות וגנים רבים נאבקים על כיסו של הלקוח, החליטו הבעלים של מתחם האירועים קאסיה לקצר את הדרך: חתונות הכל כלול ב 50,000 ₪ בלבד. כולל הכל!

בעולם של היום אירוע החתונה מצריך מאיתנו, הזוגות, למצוא מקום שמשלב מראה יוקרתי, מנות עוצרות נשימה, מיקום נוח לאורחים וכמובן, צוות הפקה מקצועי שילווה אותנו לכל אורך ההכנות. רובנו מטיילים בין האולמות השונים, מתמקחים על מחירים ומנסים להגיע לכך שנצא עם הרווח הגדול ביותר להתחיל את החיים הזוגיים יחדיו.
רעיון חדשני בקאסיה החליטו על קונספט חדשני שמאפשר לנו, הזוגות הטריים, להצליח לפתוח בחיים חדשים עם הרבה הרבה עודף מהחתונה.

"המהלך החדשני שלנו הוא חלק מההבנה שלנו כי הזוגות הצעירים לא צריכים להכניס את עצמם לחובות כדי להפיק את חתונת חלומותיהם", מספר לנו רועי מנכ"ל האולם, "הפקת חתונת הכל כלול ב50,000 ש"ח הוא מחיר שלא ניתן למצוא באיזור המרכז בכלל." ואכן הוא צודק, עפ"י סקר שוק קטן שביצענו עלות חתונה ממוצעת ל200 אורחים עומד על כ70000 ש"ח. מכאן, קאסיה מציעים חיסכון של כ20000 ש"ח, סכום כה משמעותי לנו, הזוגות הצעירים. "את הכסף שחסך, הזוג יכול להפוך לירח דבש מפנק או קניית פריטים חדשים לחיי הזוגיות החדשים יחד או כל מטרה אחרת שיבחרו." מחייך ומספר רועי.

קאסיה

מתחם האירועים קאסיה נמצא במרחק נסיעה של רק 7 דק' מת"א, בעיר חולון. המתחם נבנה כמבנה יחיד בתכנונו של האדריכל המובחר איציק לוי. מעבר להיותו מבנה מרשים שעומד כאי בליבה של הסביבה האורבנית עם גן לקבלת פנים וטקס חופה הוא מאובזר בטכנולוגיות חדישות המאפשרות שליטה מקסימלית של האווירה בתוך האולם ואקוסטיקה מושלמת למערכות הסאונד המשוכללת.
בפן הקולינארי מטבח השף מקפיד על חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומנות מגוונות כך שיתאימו לכל קהל האורחים. את התפריט הסופי אתם, הזוג, תבחרו יחד עם צוות האולם כדי להתאים בצורה מדוייקת עד כמה שאפשר לקהל האורחים.

אז מה זה הכל כלול?

תמיד כשאומרים "הכל כלול" אנו בטוחים שיש פה איזושהי תרמית. אבל לא, בקאסיה חשבו על הכל.
החתונה הכל כלול כוללת את מחיר המנה, עיצוב חופה ושולחנות, מפיק צמוד שילווה אתכם לאורך הדרך, בר אלכוהול תוצרת חוץ, מערכת תאורה והגברה מהחדישות שיש, מסכים שעליהם יהיה ניתן להקרין תמונות, סרטונים וכ'ו… בנוסף לכך צוות קאסיה לקח בחשבון בתוך המחיר את הספקים החיצוניים כך שהמחיר כולל בין היתר גם צלם מקצועי וDJ שמותאם אישית אליכם.

כששאלנו את רועי, מנכ"ל האולם קאסיה למה לבצע מהלך שכזה, הוא ענה "הסיפור של חתונה הכל כלול מאפשר לזוג להתחיל את החיים ברגל ימין אחרי שנהנה מחתונה מדהימה, לא החסירו מעצמם מאום וכל זה מבלי להיכנס לחובות או לקחת הלוואות." אז אם גם אתם רוצים חתונה מדהימה שבה תקבלו את כל מה שאתם צריכים ואפילו יותר! קאסיה הוא המקום המדויק עבורכם.