ראשי / חתונה / יועצי החתונות של מתחם האירועים הם בכלל החברים הטובים ביותר של הזוגות

יועצי החתונות של מתחם האירועים הם בכלל החברים הטובים ביותר של הזוגות

בזמן שכולם משקיעים עשרות אלפי ₪ בשיווק גן האירועים, החליט המנכ"ל אורי פוטשניק להשקיע באנשים. תקציב הוצאות פתוח לאנשי המכירות – הוא שם המשחק.

שוק החתונות בוער, הצפיפות הולכת וגדלה של מתחרים והוצאות של תקציבי שיווק אסטרונומיים מחייבים את הגנים והאולמות בחשיבה מחוץ לקופסא. הבעלים של מתחם האירועים קסאנאדו, החליט להקצות את החשיבה והכסף ליועצי החתונות שעד כה מוכרים לנו כ"מתווכים" בין האולם לבין הזוגות וסוגרי העסקאות. אורי הפך את החיבור לאמיתי עם הזוגות, חברות ממשית שמאפשרת בניית חווית לקוח אחרת ממה ששמענו וראינו עד כה. "ההחלטה להיות בקשר הדוק עם הזוגות, שהוא מעבר למקצועי נוצרה בעקבות פגישה אקראית שלי עם הזוג מעיין ומוטי המתחתנים בחודש אוקטובר אצלנו. נפגשנו במסעדה לשיחת הפקה רגילה ומצאנו את עצמנו יושבים כמעט 5 שעות. בסיומה כמובן התעקשתי לשלם, מה שבעיניי היה נראה לגיטימי. באותו ערב קיבלתי בווטס-אפ הודעת תודה על הזמן שהקדשתי עבורם ובטח על ההזמנה הכספית." מספר לנו אודי בן שמחון, יועץ אירועים בקסאנאדו.

הלכה למעשה

קסאנאדו החליטו שאין סיבה לטרטר בכל פעם את הזוג לגן האירועים וכך, העתיקו את כל הפגישות שלהם למקומות הנוחים והמתאימים לזוג, כן כן שמעתם נכון, מתאימים לזוג. "בתוך שבוע מצאנו את עצמנו במספר פגישות אינטימיות, מיוחדות, מעניקות, מלאות שפע והוקרה ומיד הבנו – היחס החם והרצון שלנו לעטוף את הזוגות מביאה בעצמה את התוצאות." מספר לנו אורי פוטשניק, מנכ"ל קסאנאדו.

היועצים נהנים מחיבור אישי עם הזוגות, היכרות מעמיקה והבנת הצרכים האמיתיים של הזוג בזכות הפתיחות שמתאפשרת בנוחוית המלאה של הזוגות במקום הנוח שלהם. "הייתי המום מההתרגשות של הזוגות, אט אט נהפכנו חברים של ממש, משפחה גדולה ומחבקת, הפגישות האינטימיות האלו מחוץ לגן האירועים הביאו גם לנו שינוי משמעותי ברצף העבודה, אנרגיה מחודשת ליום העבודה וים של חברים חדשים", שיתף אותנו אילן גלעד, יועץ אירועים בקסאנאדו.

הזוגות

ליאת בן דוד, כלה לעתיד שבחרה להתחתן בקסאנאדו מספרת, "עם אילן נפגשנו במסעדה בתל אביב, קצת היה לנו משונה לבצע פגישה במסעדה. מהר מאוד הבנו שהקרבה, הצחוק והאינטימיות עושות את העבודה. זה לא כמו לשבת במשרד ולקבל זמן מדוד נהפוך הוא, יש הרגשה של פתיחות והנאה." ההרגשה הזו היא אינה סתמית, בפן הפסיכולוגי והרגשי הרבה יותר נוח לנו להיפתח במקומות ניטרליים וכך הפגישה הזו מאפשרת לזוג להיפתח אל מול היועצים ואלה, יוכלו לדאוג להתאמת החתונה בצורה מדויקת לאופי הזוג והאורחים.

"החשיבה הזו שהיועץ מתאים את עצמו אליי במקום ההפך נותנת לי מעבר להרגשה נעימה ששמים אותי לפני הכל, לידיעה כי למקום באמת אכפת ממני ושאני לא 'עוד כלה' אלא חברה אמיתית שלהם ומאפשרת לי לסמוך עליהם בעיניים עצומות", מספרת ליאת.

משפחה

"הקירבה הזו והיחס המיוחד הביא לנו משב רוח חדש ושינוי משמעותי במכירות, יותר ויותר זוגות הבינו כי היחס פה והאופי של המקום הוא משפחתי, דבר שאין במקומות אחרים. כל זאת למרות שאני כבעל עסק יודע כי הזמן של האנשים חשוב ויקר אבל עדיין, הראיה הרחבה יותר של דאגה לזוגות שלנו וידיעה שהם נהנים מהתהליך ומצטרפים למשפחה שלנו היא חשובה יותר עבורי", מספר לנו אורי, מנכ"ל קסאנאדו, "המטרה בחתונה היא לחגוג את האהבה של הזוג, אנו לוקחים את זה צעד אחד קדימה וחוגגים יחד איתם את כל הדרך עד החתונה ובחתונה עצמה."

החוויה שהזוג חווה עם צוות קסאנדו מאפשר להם להיות רגועים ולדעת כי הצוות עומד לצידם בכל צעד, מלווה ומחבק. היוזמה של גן האירועים קסאנאדו מוכיחה לנו כי עולם החתונות אינו תעשייתי כמו שכולם חושבים, ישנם אנשים ומקומות ששמים את הזוג לפני הכל.
הליווי החם, היחס האישי, הנתינה האינסופית מביאים לתוצר מושלם של חתונה שמגשימה לזוג את כל המשאלות ומותאמת להם בצורה המדוייקת ביותר.