ראשי / חתונה / SUNSET – אירוע על הים

SUNSET – אירוע על הים

השם הוא לא רק דימוי, הוא המראה בפועל שהאורחים רואים – השקיעה. המתחם היוקרתי שממוקם בצמוד לים התיכון מאפשר לטבע לצייר את הציור היפה ביותר – שקיעת השמש אל תוך הים התיכון. הצבעים הטבעיים והמהפנטים צובעים את המקום ומאפשרים לנו להרגיש כאילו אנחנו בחלום.

המתחם 

מתפרש על שטח של כ-2,200 דונם המתוכנן בצורה נפלאה. קבלת פנים על מרפסת רחבת ידיים הצופה אל הים התיכון, אולם יוקרתי המעוצב בשיק אלגנטי שיכול להכיל עד כ-1200 אורחים, בעל מערכת תאורה והגברה מהחדישים ביותר בתחום. האולם מאובזר בוילונות שבהסטתם אנו נגלים לנוף הים התיכון גם כאשר אנו ישובים בתוך האולם.

מתפרש על שטח של כ-2,200 דונם המתוכנן בצורה נפלאה. קבלת פנים על מרפסת רחבת ידיים הצופה אל הים התיכון, אולם יוקרתי המעוצב בשיק אלגנטי שיכול להכיל עד כ-1200 אורחים, בעל מערכת תאורה והגברה מהחדישים ביותר בתחום. האולם מאובזר בוילונות שבהסטתם אנו נגלים לנוף הים התיכון גם כאשר אנו ישובים בתוך האולם.

המתכנן הראשי לא שכח לרגע את נושא החניה ודאג לחניה תת קרקעית לכ-450 רכבים ומעלית שתביא אותם ישירות לכניסה לאולם, מה שמוכיח שנוחות ונגישות הוא דבר שלא מוותרים עליו כאן לא בקרב האורחים וכן לא בקרב המארחים שעבורם הקימו חדר פרטי המיועד רק לכבודם.

בעלי המקום מעידים כי החזון הוא להגשים את החלום של מזמיני האירוע ובשל כך גייסו את הצוות המקצועי ביותר עבור נושא זה.
עבור מזמיני האירוע עומד צוות הפקה דרוך ומוכן שמלווה את מזמיני האירוע ומספק מענה לכל צורך המתעורר. מעבר לכך, האולם שם בראשו את החוויה הקולינארית ולשם כך מספק מבחר חברות קייטרינג מובחרות לבחירת בעלי השמחה וזאת כדי לאפשר התאמה אישית ומדויקת לטעם האישי של האורחים.

אירוע על הים 
הוא הגשמת חלום כשלעצמו אך כיום, לפעמים זה לא מספיק. זוגות ובעלי שמחה מחפשים את הייחודיות מעבר לכך, הרי שלאורך מישור החוף קיימים מספר רב של אולמות המציעים את שירותם. גילינו כי ב-sunset הנוף הציורי הוא התוספת העיקרית למתחם שחורט על דגלו את היוקרתיות והמקצועיות. היום זוגות רוצים שהאירוע שלהם יהיה מיוחד, כזה שהאורחים יזכרו ולכן צוות האולם פועל לשם הגשמת החלום המלא – לא רק הנוף הציורי אלא המעטפת כולה. בנוסחה המנצחת אפשר למצוא: יוקרה, שירות, נוחות והמרכיב החשוב ביותר – הגשמת חלומות. לצוות המקום יש הצלחה שלא ניתנת להסבר להגשים את חלומם של כל זוג, בעלי שמחה ומשפחתם ולייצר את האירוע המותאם עבורם עפ"י בקשתם ולפעמים גם בלי שיבקשו. "אני פשוט מקשיבה לזוג ולמשפחה, קוראת אותם ומבינה בדיוק מה הם חולמים" מספרת חגית, המפיקה הראשית של SUNSET.

המיקום המושלם 
על טיילת בת-ים שמציגה את הנוף הציורי של הים התיכון בקו ראשון ללא מפריע גם כאשר אנו ישובים באולם עצמו מאפשר גם נוחות מירבית בקרב קהל האורחים להגעה. בת-ים כשלעצמה הינה עיר מרכזית הצמודה לת"א אך בעלת שקט עירוני מיוחד. העיר בעלת שיעור צמיחה גבוה בנדל"ן שאט אט הופכת למתחם בילוי בעלת חיי לילה עשירים. "זוגות רבים מספרים לנו כמה הנוחות של המיקום משפיע עליהם, במרכז אך ללא הפקקים, עם שפע חניה הוא שיקול בעל משמעות רבה אם לא הגדול ביותר בבחירת מקום האירוע" מספרת חגית ואנו מסכימים עם כל מילה.

אז אם אתם חולמים על אירוע כשנוף הים התיכון נגלה מצד אחד, מצידו השני עומד אולם יוקרתי שכמותו לא נראה עוד ומאחוריכם עומד צוות מקצועי שיענה על כל דרישותיכם וידאג לכם ולאורחיכם לנוחות המירבית, לדיוק בפרטים הקטנים, לחוויה קולינארית מותאמת במדויק עבורכם והכי חשוב – להגשים את החלומות שלכם, אנו יכולים להבטיח כי SUNSET הוא המקום עבורכם.