ראשי / כלות ישראליות / מהפכה בענף העיצוב לבית? אתם תחליטו

מהפכה בענף העיצוב לבית? אתם תחליטו

הכירו את סטוקרמיק- החברה שמבטיחה איכות במחירי סטוק.

שינוי משמעותי בעיצוב הבית מתבצע באופן תדיר והעלויות של שינוי שכזה אינן זולות. לפני כשנה, החליט היזם דדי בציר לפתח מודל חדש בעולם עיצוב הבית – סטוקים איכותיים במחירים מיוחדים ועם חסכון של למעלה מ50%. סטוקרמיק עוסקת בייבוא ושיווק סטוקים יוקרתיים לעיצוב הבית, ביניהם אריחים בכל גודל, ברזי אמבט, חיפויים, ברזי מטבח, אסלות, מקלחונים, פרקטים, ארונות מטבח ועוד.

דדי בציר היזם והבעלים של סטוקרמיק בעל ניסיון רב בתחום, בעברו ניהל אולמות תצוגה ומכירות בחברות גדולות ומוכרות, ביניהם זהבי, נגב קרמיקה והחממה הפעם, החליט שזהו! הגיע הזמן להקים חברה המעניקה מוצרי איכות ומותגים ללקוחות במחיר חסכוני ושווה.
"בעקבות הניסיון אני מכיר את צרכי הלקוח, מכיר את החברות השונות, הסוגים השונים של המוצרים כך שאני יודע בדיוק אילו מוצרים הצרכנים אוהבים שמהם יהנו ויקבלו את התמורה הגדולה ביותר", מסביר לנו בציר.

המטרה של סטוקרמיק היא אחת, למצוא, לחפש ולהשיג את ההזדמנויות הטובות ביותר והנוחות ביותר ללקוח הסופי באמצעות רכישה של המוצרים בהנחות גדולות.
"ההנחה הגדולה מגיעה בעקבות הרכישה בסטוקים גדולים", מסביר בציר, "אצלנו, את ההנחה אנו מעבירים ישירות ללקוח הסופי, כך הוא נהנה ממוצרים איכותיים ומחירים חסכוניים."

המוצרים האיכותיים וההנחה במחירים מביאים אותנו הצרכנים, לנהור אל סטוקרמיק בכל שינוי בעיצוב הבית, "מלבד המחירים החסכוניים, המוצרים גם נגישים למכירה מיידית", מספר לנו בציר, "ללא זמני אספקה והמתנה מיותרים." כל אלו הופכים את המקום לשילוב של כל מה שאנחנו, הצרכנים הסופיים רוצים – איכות, שירות, מחיר חסכוני ומהר.

סטוקרמיק, הלח"י 25, בני ברק.