עולם השיווק השתנה, בכל פינה מסתתר מסר שיווקי והאדם הממוצע נחשף למעלה מ-3000 מסרים ביום. איך מצליחים בתוך הטירוף לשווק מופע?
בעבר היינו תולים מודעה, מחלקים פלאיירים, מפרסמים מודעה בעיתון והקהל היה בד"כ מגיע. היום בעולם רווי מסרים שיווקיים הדבר נראה בלתי אפשרי. הפלטפורמה הדיגיטלית מצד אחד מגדילה את המסרים השיווקיים ומשנה את דרכי הצריכה והחשיבה של הצרכנים, מצד שני, כל הצרכנים נמצאים בפלטפורמות הדיגיטליות. השאלה האמיתית היא איך לפנות אליהם?
כיום הצרכן עצלן ונדרש רבות כדי לגרום לו להוציא מכספו ולצאת מביתו, לשם כך יש צורך בגירוי, יצירת עניין בשילוב של קריאייטיב משובח ומעניין יחד עם טקסט מושך ומפתה.מנגד, הצרכן מחפש ריגושים, מחפש תמיד את הדבר הבא וכמו שהיה גם לפני שנים – מחפש לצבור חוויות.
שיווק מופעים הוא אינו דבר פשוט, הצרכן צריך לצאת מביתו, להתחבר למופע, להתרגש ולהיות מוכן לשלם את הסכום הכספי עבור מופע במקום על כל חוויה אחרת (קולנוע, מסעדה, טיול ועוד).
בפלטפורמה הדיגיטלית באמצעות דיוק וחידוד מסרים ניתן לשווק את המופע, האמן או ההצגה בצורה יעילה שתביא לעלייה בביקוש ועלייה בהכנסות. לא רק תמונה עם תאריכי ההצגה אלא ויזואליזציה, קריאייטיב, עיצוב ומחשבה עמוקה הרבה יותר. בסופו של דבר, הכל עניין של מסר. הצרכן צריך להתחבר למסר ולרצות לבצע את כל המאמצים הנדרשים (לחיצה על כפתור בעידן הדיגיטלי הוא ללא ספק מאמץ).
החיבור של חברת קליינטורה לעולמות המופעים, הניסיון שצברו בתחום יחד עם הידע הרחב בפלטפורמות הדיגיטליות מאפשרות להם להיות מדויקים, יעילים ולהביא תוצאות מצוינות לשיווק מופעים, הצגות ואומנים. כחלק מתחום עיסוקם הם משלבים גרפיקה מקצועית יחד עם מחשבה חדשנית ומאפשרים למופע להיות מיוחד, מבודל ואחר – בדיוק כמו שהצרכנים מחפשים.