ראשי / Uncategorized / פותחים שנה במרכז הקהילתי בת חפר

פותחים שנה במרכז הקהילתי בת חפר

תחילת ספטמבר והחזרה לספסל הלימודים הם בדיוק הזמן להכיר תחומי עניין חדשים. בואו להכיר את החוגים במרכז הקהילתי בת חפר, שמתאימים לכל שכבת גיל ולכל תחביב

חודש ספטמבר והחזרה ללימודים ידועים בתור הזדמנות פז להתחלות חדשות. גם הילדים וגם המבוגרים שחוזרים לשגרה ישמחו להכיר תחביב חדש לשעות הפנאי. בבת חפר תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של חוגים לילדים, נערים ומבוגרים, ולהישאר קרובים הביתה. לא משנה אם מתחשק לכם לעסוק בספורט, אמנות, מוזיקה או שפות, תוכלו למצוא את מבוקשכם בבת חפר. הכירו את החוגים החדשים:

אמנויות לחימה – MMA

מלבד אמנויות הלחימה המוכרות והאהובות כמו קרב מגע, ג'ודו וקראטה, מעתה תוכלו למצוא בבת חפר גם MMA. קבוצת הנוער תלמד לחימה משולבת וסאנשו, המשלבת שתי זירות וכוללת מכות ידיים ורגליים, הפלות והכנעות. הקבוצה בבת חפר תצטרף לנבחרות הנוער של סאנשו ישראל – האקדמיה לסאנשו.

אמנות שימושית

חוג חדש המיועד לגן חובה וכיתה א', המעודד מגע, התנסות ופיתוח טכניקות ומקוריות מגיל צעיר

עיצוב אופנה

בחוג החדש שנפתח בימים אלו, המשתתפים ילמדו ליצור סקיצות, להכיר את הבדים השונים, ללמוד טכניקות, וכמובן ליצור פרטי לבוש אופנתיים.

מוזיקה לגיל הרך

החוג החדש מעניק לילדים רקע מוזיקלי מגיל צעיר, באמצעות תנועה, האזנה ליצירות קלאסיות, היכרות עם כלי נגינה, וכמובן התנסות מעשית המותאמת לגילם.

הליכה נורדית למבוגרים

הכירו את הדרך החדשה והמרעננת להוציא אנרגיה ולהתחטב: צעדות הרזיה באוויר הפתוח, בטכניקה מיוחדת המאפשרות להגדיל באופן משמעותי את שריפת הקלוריות ולהפעיל כמעט את כל השרירים בגוף.

לימודי שפות למבוגרים בבית הספר לשפות ברליץ

הזדמנות מושלמת להעשיר את הידע שלכם בשפות ולהכיר שפות חדשות: אנגלית, צרפתית, ספרדית וערבית. הלימודים, המתקיימים לאורך 12 מפגשים, מתקיימים בשיטה הטבעית של ברליץ שעוזרת להגדיל את אוצר המילים ולהעלות את הביטחון בשיחה.

לימודי תנ"ך למבוגרים – בשביל התנ"ך

חוויית לימוד משותפת החוקרת את שורשי הזהות היהודית, מספר בראשית ועד דברי הימים.

עבודת יד בעור למבוגרים

במהלך השיעורים, נכיר את חומר הגלם לעומק, נפתח טכניקות לעבודה ונכיר את הכלים המקצועיים השונים. המשתתפים בקורס יעברו תהליך משלב העיצוב, דרך בניית המודל ויצירת הגזרה, עד לשלב היישום על העור.

הום סטיילינג למבוגרים

במהלך הסדנה, המשתתפים ילמדו כלים מעשיים שיעזרו להם לסגנן כל חדר. הם ירכשו הבנה נרחבת וידע בסגנונות העיצוב, הכרת החומרים והאפשרויות העיצוביות השונות שישנן, מריהוט ועד תאורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *