ראשי / בלוג / תמר אמור. שפית ובעלים של מתחם האירועים טיטו | Tetto בשרונה.

תמר אמור. שפית ובעלים של מתחם האירועים טיטו | Tetto בשרונה.

הכל התחיל כשסבא וסבתא של תמר היגרו לארה"ב מסיציליה, וחיו באמריקה יחד עם קהילת מהגרים סיציליאנית. יחד הם פתחו מסעדת פועלים איטלקית, ובמרתף ביתם ייצרו יין שהזכיר להם את הבית. כך גדלו הוריה של תמר בבתים עם יין, גינת ירק, ושולחן גדול עם אוכל טרי יום-יום.

צילום: עידן גרוס

בהמשך, הוריה של תמר עלו מארה"ב לארץ, לפני יותר מ-40 שנה. אך התרבות הסיציליאנית נשארה עמוק במשפחה, ואיתה האהבה הגדולה לאוכל. במשך הדרך קיבלה תמר חוויות ותרבויות שונות אשר פגשה בישראל, ואותם מהלה יחד עם התרבויות המשפחתיות שלה, הישר אל תוך הסירים. השפעה שהותירה חותם בבישוליה הסיצילאניים של תמר היא התרבות המרוקאית שפגשה אצל משפחתו של אב ילדיה- מאכלים מלאים בתבלינים מקומיים ואוכל שמוכן עם המון אהבה.

עד היום תמר מבקרת לעתים תכופות את בני משפחתה הרבים בסיציליה. כל ביקור כולל מסיק במטע הזיתים המשפחתי, בישולים במטבחים עמוסים בתוצרת מקומית, ובילוי במסעדת הפועלים שעדיין קיימת, אשר מפעיל אותה אחד הדודים יחד עם אשתו. 

צילום: עידן גרוס

כיום, תמר אמור מוכוונת אמירה קולינרית ברורה אשר מפלסת את דרכה בתור שפית- חומרי גלם מקומיים, תיבול מגוון ואיחוד בין אוכל ביתי לאוכל מוכן, תוך הקפדה על תהליכים מדויקים וללא כל פשרות.

לאחר שנים רבות של התמקצעות בעולם הקולינריה ברחבי הגלובוס, כיום תמר אמור הינה שפית במתחם האירועים החדש בשרונה תל אביב: טיטו | Tetto.

טיטו שרונה תל אביב

טיטו | Tetto

טיטו מציע חדר פרטי לאירועים פרטיים ועסקיים של עד כ-30 מוזמנים, באווירה אינטימית. בנוסף, טיטו מזמין אתכם לחוויה מיוחדת במרפסת ובמרחב סגור לאירועים הכוללים עד כ-120 מוזמנים. כל זאת עם תרבות אירוח קולינרית חדשה ומפתיעה, עמוסת ניחוחות מהאי סיציליה, בניצוחה של השפית תמר אמור.

לפרטים נוספים ובירור תאריכים>> https://tetto-il.com/events/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *