ראשי / כלות ישראליות / שבוע האופנה לכלות מגיע לישראל!

שבוע האופנה לכלות מגיע לישראל!

שבוע האופנה לכלות הוא אחד האירועים הכי נוצצים בעולם מפריז, מילאנו ועד ברצלונה וניו-יורק. עכשיו הוא מגיע לתל אביב.

דילן פריינטי – מעצב שמלות כלה

בכל בירות האופנה יש שבוע אחד שמוקדש לכלות, הביקוש לכרטיסים מטורף והכלות הנרגשות טסות ועושות הכל כדי לראות את התצוגות של המעצבים הכי מוכרים בעולם, הדגמים החדשים והאופנה השיקית של השנה הקרובה. חוץ מכלות המאורע מושך אליו גם בלוגרים, מובילי דעת קהל, סטייליסטים וקניינים שמחפשים את הדבר הבא בעולם החתונות.
השנה, 2019, סוף סוף שבוע האופנה לכלות מגיע לתל אביב ומלווה בכל הדברים שכלה צריכה ביום החתונה. האירוע יערך בין התאריכים: 18-20.2 בחוות רונית. מלבד התצוגות של המעצבים הכי נחשבים, היום החוויתי, מדהים ומלא בשיק וגלאם! הכלות יהנו גם מביתנים עם כל מה שקשור לסטייל בחתונה: תכשיטים, נעליים, אקססוריז, מאפרים, מעצבי שיער ובעצם – כל מה שצריך ליום החתונה!

אושרת משעל – מעצבת שמלות

התצוגות יתבצעו בסבבים כפי שנהוג באירועי אופנה. בכל יום יהיו 2 סבבים עם תצוגות מהפנטות. בין המעצבים שתוכלו לראות את התצוגות: ענבל דרור, ZOE, שונטל רומנו, אילה עמרני, רונלינה, ג'ולי וינו, חיה אמסלם, סלביה ורסנו, אופנת סגל, אושרת משעל, ים יגודייב, DKL, נועה ואיילת, אפרת קליג, באמוס סקוור ודורין. כל המעצבים הם בעלי סגנונות שונים ויחודיים עם שם עולמי! 
"כל החיים את מחכה להיות כלה", מספרת לנו נועה בראונשטיין, כלה שעתידה להתחתן באוגוסט הקרוב, "השבוע הזה הוא לגמרי המקום שלנו ככלות לחוות את ההתרגשות, לראות מה הדבר הבא ולהפוך את החתונה שלנו לחלום. אני מגיעה יחד עם החברות הקרובות, קודם כל בשביל החוויה של לראות תצוגות אופנה ומעצבים מוצלחים ומוכרים וגם כדי ליהנות מהטבות שוות." בשבוע האופנה המיוחד יחכו לכם בביתנים אינספור ספקים המציעים הטבות שוות לכן בלבד, הכלות של שבוע האופנה!

ג'ולי וינו – מעצבת שמלות

על שבוע האופנה לכלות תנצח סמדר גנזי, שהיתה עורכת עיתון קוסמופוליטן ובעלת ניסיון עשיר בהפקת תצוגות אופנה. בנוסף לסמדר, יצטרף המומחה בהפקת אירועים ואופנה, מפיק העל שי דוד, שיחדיו מבטיחים לכם תצוגות אופנה מדויקות, מלאות ביופי ועיצובים חדישים ומהפנטים שיהפכו את החתונה שלכן לחתונת השנה!

אז SAVE THE DATE, תקני לחברות ולך כרטיס ובואו יחד ליום שכולו נוצץ, פאן ומלא בשיק כלתי.

באמוס – מותג אופנה לגברים