ראשי / חתונה / איך מצליחים להפוך כל אירוע למדויק?

איך מצליחים להפוך כל אירוע למדויק?

כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי מושלם, שהכל יעבוד בדיוק כמו שהוא דמיין והאורחים יתלהבו בטירוף. איך מצליחים לעשות את זה? נפגשנו לשיחה עם ירון, הבעלים של גן האירועים 58 ובעל ניסיון עתיר בתחום האירועים.

ירון דותן, הבעלים של גן האירועים 58 נפגש יחד איתנו כדי להסביר לנו איך אפשר לשמור על אירוע מדויק ומושלם בדיוק כמו שהזוגות רוצים. ירון, בעל ניסיון עתיר בעולם האירועים עבד שנים רבות כמנהל אירועים ויודע איך כל דבר מתקשר לשני והופך לתמונה גדולה ומושלמת.

לדבר עם הספקים
"הדבר הכי חשוב זה לדבר, להציג בפני הספקים את הויז'ן שלכם ואיך אתם רוצים שהאירוע יראה", מספר ירון, "אם לא תגידו הם לא יוכלו לדעת." על בסיס זה נועדה פגישת תיאום הציפיות מול בני הזוג. פגישה אשר מנהל האירועים נפגש עם הזוג ומתאם איתם את כל האירוע:
לו"ז האירוע, דגשים, בקשות מיוחדות ומספר להם איך הוא מנהל את האירוע מזווית עיניו.

להקשיב להמלצות הספקים
"הספקים הם בעלי המקצוע", מסביר ירון, "חשוב שהזוג יקשיב לעצותיהם, מכיוון שהם באים מניסיון ולא סתם מדברים באוויר." טיפ זה הוא לא סתמי, זוגות רבים מנסים תמיד להיות חדשניים, מיוחדים ולעתים אינם מקשיבים לעצות בעלי המקצוע וכך הדברים אינם מתבצעים בצורה הנכונה והטובה ביותר. היו גמישים לרעיונות והמלצות של הספקים השונים.

לראות עבודות אחרות
"חשוב לבדוק את הספק לפני בחירתו, לשמוע המלצות, לראות תוצאות וכן גם לראות אותו פועל בזמן אמת", מסביר ירון, "כל אלו יעידו כי הוא מקצועי, מומלץ ומוצלח בעבודתו". אל תבחרו אותו סתם כי החברה המליצה אלא תראו אם יש ביניכם חיבור, הבנה וזרימה.

לדעת שהם עושים את העבודה
בבחירתכם בספקים השונים עליכם לסמוך עליהם, לדעת שבחרתם את הטובים ביותר. במידה ואין ביניכם אמון מלא זה אינו הספק הנכון עבורכם."במהלך האירוע עליכם להנות! לא לחפש מה הספק עשה ומה לא, תסמכו עליהם", מספר ירון, "אתם בחרתם אותם!"