ראשי / כלות ישראליות / מור ואסי 22.10.2018 חוות רונית

מור ואסי 22.10.2018 חוות רונית

מור ואסי נישאו בחוות רונית באוקטובר האחרון. ישבנו לשיחה עם מור לאחר החתונה כדי לקבל את כל הטיפים של מור לחתונה המושלמת.

ההיכרות
אני ואסי הכרנו בפאב הקרוב למקום מגורינו. אסי התחיל איתי כששלח לי ולחברה שלי שתיה לשולחן. באותו הערב אסי כבר ביקש את מספר הטלפון. אני כמובן, סירבתי. לאחר מכן דיברנו תקופה לא קצרה בפייסבוק עד שהחלטנו שאנחנו צריכים להיפגש. משם הכל התחיל.

ההצעה
אנחנו פחות התחברנו להצעה הגרנדיוזית עם זיקוקים ושטיחים אדומים. ידענו שהגיע הזמן למסד את הקשר ואפילו התחלנו בסגירת נקודות הקשורות לחתונה, כל זה עוד לפני שהיתה בכלל טבעת.
אסי הכין עבורי טבעת אצל חבר משפחה קרוב והציע לי נישואין רגע לפני שיצא לחופשה עם חברים.  כשחזר נסענו לחגוג את האירוסין וכמובן פרסמנו על כך ברשתות.

הבחירה בחוות רונית
הגענו לחוות רונית אחרי שהתאכזבנו ממקום אחר. אסי, הולך לאירועים כמעט פעמיים בכל שבוע ורואה עשרות גני אירועים. בחוות רונית זה היה שונה, מהרגע שנכנסנו ידענו שאנחנו נתחתן רק שם.
לא הסכמנו לוותר על המקום, הקסם שהוא מעביר, היופי הייחודי שלו, הכל פשוט מושלם. ידענו שנעשה כל מה שאפשר כדי להינשא שם ונגשים את החתונה שרצינו, חתונה גדולה ומושקעת. כך  החלטנו שחוות רונית היא המקום המושלם.

מה הכי אהבתם?
האהבה שלנו למקום אינה ניתנת לתיאור במילים. המרחב הגדול וההרגשה השלווה ששורר בחווה זה הדבר הראשון שאהבנו, אליהם מתווסף האגם הקסום שהשאיר אותנו ללא מילים. המקום פשוט מושלם. 

איך הייתה החוויה עם צוות החווה?
מעולם לא נתקלנו בצוות מסור כמו שיש בחוות רונית. כולם מסורים לתפקידם מהעובדים הבכירים ביותר ועד הזוטרים. ב4 בבוקר עדיין היינו במתחמי הגן וכולם חייכו אלינו, דאגו לנו, פינקו אותנו ובכל פעם מחדש שאלו אם הכל בסדר ואיך אפשר לעזור. הכל מתנהל בסדר וארגון מופתי, כל אחד יודע מה תפקידו בכוח, זה פשוט מדהים.
כל מה שרצינו התגשם. כל הבקשות, הרצונות והמחשבות שלנו התממשו בחתונה שלנו שזה פשוט מדהים. אסי בעל ציפיות גבוהות ונורא קשה לרצות אותו. בחוות רונית הכל סופק, הוגשם וקרה.