ראשי / כלות ישראליות / מיתר וארז – הזוג הראשון שסגר באדאו

מיתר וארז – הזוג הראשון שסגר באדאו

מהו סיפור החתונה של הזוג הראשון מתוך מאות הזוגות שסגרו באדאו?

בלי שום חשש ועם ביטחון מלא במנהל האולם מיקי, מיתר וארז הגיעו לאדאו ממש במקרה כשהסתובבו בצומת כנות בין גני ואולמות האירועים באיזור. "הגענו לאדאו ממש במקרה, ראיתי את השלט – התקשרתי וקבעתי פגישה", מספרת לנו מיתר, כשהגיעו האולם לא היו בנוי, אפילו תשתית עוד לא היתה אלא רק חול.
בפגישה שלהם עם מיקי, מנהל המקום היא מעידה, "כולם חשבו שאנחנו הזויים שאנחנו מחליטים להתחתן במקום חדש שאפילו לא בנוי, אבל בטחנו במיקי וצוות המקום והכל היה מושלם".

כל החוויה מול צוות אדאו מיתר וארז מגדירים כמשפחתית, "הרגשנו שלכל אורך הדרך כולם מלווים אותנו, מתקשרים לבדוק שהכל בסדר ובאמת היו שם בשבילנו", מסבירה לנו מיתר. "האולם היה בדיוק כמו שהציגו אותו לפנינו בפרזנטציה בפגישה הראשונה, כל מילה שהבטיחו התקיימה, אהבנו את הכל", משתפת אותנו מיתר.

כששאלנו איך הגיבו האורחים מיתר סיפרה, "המשפחות שלנו מוזמנות להמון אירועים ואחרי האירוע שלנו קיבלנו למעלה מ30 הודעות וטלפונים על כמה שהאירוע שלנו היה כזה שהם לא ישכחו לעולם. המקום היפה, האווירה המהנה, המוסיקה, האוכל, הכל היה פשוט מושלם. אם היתה לי הזדמנות", שיתפה אותנו מיתר, "הייתי חוזרת על היום הזה שוב ושוב הוא היה כה מדהים!"

רגע לפני סיום התייעצנו עם מיתר, מה יהיה הטיפ אותו תיתן לזוגות היא הסבירה: "הטיפ שהייתי נותנת לזוגות הוא קודם כל לסגור באדאו, כל השאר כבר יתגלגל."