ראשי / זוגות / אירוע במוזיאון? הכי כן!

אירוע במוזיאון? הכי כן!

לא מדובר בשילוב הכי אינטואיטיבי, אבל אם חושבים על זה, מדובר בלא פחות מהברקה: קבלו 5 סיבות שהופכות חתונה במוזיאון לרעיון הכי טוב שיש

1. כי מדובר באירוע יוצא דופן

נדמה שהרף בעולם האירועים הישראלי לא מפסיק לעלות. על מנת ליישר קו עם המגמה, חתנים וכלות רבים יוצאים מגדרם בניסיון להפתיע בקונספט או בלוקיישן. אירוע במוזיאון סוגר את הפינה הזאת בקלילות. הוא עונה על ההגדרה "אירוע יוצא דופן", ובדרך חוסך מאותם זוגות את הצורך לנסוע רחוק ולהיכנס להוצאות מיותרות.

שימו לב למוצגים ברקע

2. כי מוזיאון מתאים לכל עונה

מוזיאון ארצות המקרא עצמו הוא מתחם סגור ומקורה, מה שאומר שתוכלו ליהנות ממנו בכל עונות השנה, כולל החורף הירושלמי. אל המוזיאון מצטרף המתחם המקורה והשקוף הצמוד לגן, אשר משמש להושבה במהלך הארוחה ולריקודים, וכמובן גן שבעת המינים המיועד לקיץ, בו ניתן לקיים אירועים תחת כיפת השמיים. כלומר, לא משנה באיזו עונה תבחרו, נחסך מכם הצורך להיכנס לסיכונים מיותרים באשר למזג האוויר ביום האירוע ולהתפלל שלא יירד גשם.

בכל עונות השנה

3. כי מדובר בקונספט עיצובי בילט אין

ישנם זוגות שמוציאים עשרות אלפי שקלים על סידורי פרחים בלבד, בניסיון להעניק למתחם האירועים שלהם אופי. בקפיטולינה ממש אין צורך להיכנס להוצאות כבדות כאלו או להעביר שבועות מול פינטרסט בדרך אליהן, שכן התערוכות השונות והמוצגים מספקים תפאורה מהממת באופן טבעי.

הקונספט העיצובי מגיע בעסקת חבילה. צילום: נועם פיינר

4. כי אפשר לקחת את הקונספט המוזיאוני צעד אחד קדימה

מי שלא מסתפק באירוע בלב מוזיאון ורוצה משהו מעבר, ישמח להכיר את האפשרות להפוך למדריכי מוזיאון ליום אחד. באירועי מצווה, חתן או כלת השמחה מעבירים לאורחים הדרכה בין המוצגים במוזיאון, לאחר שעברו הכשרה קצרה מול מחלקת ההדרכות של המוזיאון. לא קשה לנחש שאף אחד לא נשאר אדיש לחוויה המיוחדת בה החבר מהכיתה או קרוב המשפחה מפגין ידע במוצגים השונים ומדריך את כולם בין האוספים.

5. כי תמיד כיף ללמוד דברים חדשים (אפילו בזמן אירוע)

כן כן, אפילו אירוע כמו חתונה או בת מצווה יכול להוות הזדמנות להרחיב אופקים ולגלות דברים חדשים על ההיסטוריה של עם ישראל.

בדרך לרגע המושלם תחת החופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *