ראשי / זוגות / איך תהיי את בגרסה משודרגת? צוות רוקח יצא לקבל בשבילך טיפים זהב לקראת היום הגדול.

איך תהיי את בגרסה משודרגת? צוות רוקח יצא לקבל בשבילך טיפים זהב לקראת היום הגדול.

מזל טוב! קיבלת טבעת, סגרת תאריך, ואת מתחילה לשבור את הראש באיך לבחור נכון את בעלי מקצוע שיגשימו לך את היום בדיוק כפי שחלמת.

אז צוות רוקח יצא לקבל טיפים מהמאפרת והמסרקת יפית זר, שמציעה לך קודם כל להתרכז במה שחשוב החתן (אי אפשר לוותר עליו 🙂), הדי-ג'יי (זה שבסוף מעיף את המסיבה הכי גבוה שאפשר), והלוק (אנחנו יודעים… חיכית לרגע הזה הרבה). אז בואי נתמקד בלוק!

ולפני שאת ממהרת לחשוב על הופעת חייך, חשוב שתדעי שאם לא יהיה לך נוח בשמלת חניטה שתבחרי, אם השיער יפריע לך כל הערב לרקוד, או אם השפתיים תתייבשנה לך מעודף שפתון- כנראה שהאורחים יראו עליך שאת לא בדיוק נהנית.
אז איך תעשי את זה נכון? קבלי טיפים זהב מיפית זר, שאיתם לא תוכלי לטעות.

צוות רוקח אירועים יצא לרכז לך את כל הטיפים הכי חשובים ליום הגדול. צילום: שחר זיסו

ירגישו את זה עלייך, ותרגישי את זה בעצמך

ההמלצה של יפית היא קודם כל לא להעמיס על ראשך תסרוקת שתדרוש תחזוק במהלך הערב, אלא לבחור במשהו שיחזיק מעמד לאורך זמן, מבלי שתצרכי לבדוק, לוודא או לתקן.
בתחום האיפור יפית מציעה את אותו הדבר: "אל תתפתי למשוח שפתון כהה שידרוש ממך להיצמד למראה כל עשרים דקות. זה היום שלך ואת רוצה לחיות את הרגע".

תזכרי את הטיפים האלה גם בתחום ההלבשה וההנעלה- אל תיפלי למלכודת העקב סיכה, אל תחנקי את עצמך במחוכים לאורך הערב. תהיי את בגרסה משודרגת: אל תוותרי על הנוחות. 

אל תתפתי למשוח שפתון כהה. צילום: עודד יוניסיאן

איך תבחרי את אנשי המקצוע ליום הגדול?

1- עשי סקר קטן של בעלי המקצוע שבחרת, וחפשי את תגובות הלקוחות בעצמן על העבודות שהם משתפים באינסטגרם/פייסבוק. זה תמיד יתן לך חוות דעת אותנטית לגבי הבחירה. 

2- אל תוותרי על הכימיה בינך לבין אנשי המקצוע. זה לא פחות חשוב מהעבודות שלהם! את צריכה להרגיש בנוח להעיר ולכוון אם משהו לא מרגיש לך נכון, ובאותה מידה גם לחוות את השעות הארוכות שלך לצידם בתחושת סבבה של ״חברות״. מקצועיות חשובה, אבל כימיה לא פחות- כך שאם מישהו לא מגלה אדיבות כלפייך או מפגין חוסר סבלנות כלפי השאלות שלך, וותרי עליו. 

חפשי את תגובות הלקוחות בעצמן על העבודות. צילום: Branja צלמים

3- בחרת במאפרת ומסרקת שאת סומכת עליה? תתיעצי איתה על המחשבות והציפיות שלך מהלוק שחשבת עליו. לא תמיד מה ששמרת לך באינסטגרם או בפינטרסט, יחמיא לך לצורת פנים/אורך שיער/מידת הגוף שלך וכו’. קחי בחשבון שלכל אחת יחמיאו דברים שונים, ולכן שמרי על ראש פתוח לקבל חוות דעת מקצועית שתתאים את הלוק לך אישית.

4- אל תוותרי על איפור ניסיון לפני החתונה. הפגישה הזו מורידה המון מהלחץ של יום האירוע, ולגמרי עוזרת גם לשבור את הקרח.

קחי בחשבון שלכל אחת יחמיאו דברים שונים. צילום: Branja צלמים

ועוד כמה טיפים ממך אלינו?

"באהבה. דבר ראשון חשוב שתקיפי את עצמך באנשים שמרימים לך, ולא כאלה שמוסיפים לתחושת הלחץ.
דבר נוסף חשוב הוא: אל תעשי טיפול פנים/הסרת שיער בשעווה מהפנים בשבוע שלפני האירוע. זה עלול להתנקם בך בקילופי עור, ואזורים של חידוש עור שיחריבו לך את האיפור ואת העמידות שלו. 

נקודה נוספת שעליך לזכור היא- תמיד לקחת איתך ערכת טאצ'-אפ גם לצילומים וגם לאולם עצמו. 
וכמובן- השתדלי לישון טוב בלילה לפני, ואל תארגני איתך יחד יותר מידיי מלוות (מניסיון זה מוסיף לתחושת הלחץ ומוריד ממפלס ההתרגשות), ותזכרי לשתות, לנשום, ולהתרגש! 

היום הזה מסתכם בכמה שעות שנשמרות באלבומים, אז אל תוותרי על בחירת האנשים הנכונים ששיהפכו לך אותו לאגדה שחלמת עליה, ואותך לכלה שמחייכת מאושר אמיתי".

תזכרי לשתות, לנשום, ולהתרגש! צילום: עודד יוניסיאן

ליצירת קשר עם יפית זר>>
לעמוד הפייסבוק של יפית
לעמוד האינסטגרם של יפית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *